בשני: הפועל תל אביב תפגוש את מכבי אשדוד

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

אחרי שגברה על גלבוע/גליל, הקבוצה של אריאל בית הלחמי תנסה לרשום ניצחון שני ברציפות מול נועלת הטבלה, שרשמה את פול סטול להתמודדות. הפועל אילת תארח את הפועל ב"ש

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 של ליגת העל בכדורסל יימשך מחר (שני) עם שני משחקים, כאשר הפועל תל אביב תפגוש את מכבי אשדוד/באר טוביה במטרה להשיג ניצחון שני ברציפות. בנוסף, הפועל אילת תארח לקרב תחתית דרומי את הפועל באר שבע.

הפועל תל אביב – מכבי אשדוד/באר טוביה (19:15)
הקבוצה של אריאל בית הלחמי, אשר נמצאת במקום השביעי, קטעה במחזור הקודם רצף של שלושה הפסדים עם 93:96 על הפועל גלבוע/גליל. בניצחון האחרון היא קלעה את כמות הנקודות הגבוהה ביותר שלה העונה (במשחק ללא הארכה), אך מנגד ספגה משחק רביעי ברציפות מעל 90 נקודות. מחר האדומים ינסו להתייצב ולרשום ניצחון שני ברציפות. מן העבר השני, אשדוד, שנועלת את הטבלה, נכנעה למכבי ראשון לציון במחזור הקודם ורשמה רק שני ניצחונות עד כה העונה. מי שישוב לשחק הוא ליאור אליהו, שסבל ממחלה מול ראשל"צ ולא שותף. בנוסף, שחרורו הבינלאומי של פול סטול הגיע וגם הוא ייקח חלק בהתמודדות המסקרנת.

הפועל אילת – הפועל באר שבע (19:00)
הדרבי הדרומי מסדר לנו קרב תחתית בין המארחת מהמקום העשירי לאורחת, שנמצאת מקום אחד מתחתיה. הקבוצה של אריק אלפסי הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים, כאשר האחרון היה צורם במיוחד. האילתים הובילו כבר ב-18 הפרש על הפועל חולון, אך לבסוף נכנעו 90:85. הנקודה החיובית במשחק מבחינתם הייתה היכולת הגבוהה של קיוון דבנפורט ורייבונטה רייס, שינסו מחר להוביל את הקבוצה סוף סוף לניצחון. מנגד, ב"ש אירחה בשבוע שעבר בקונכייה את שתי הקבוצות החזקות בליגה, מכבי תל אביב והפועל ירושלים, והפסידה פעמיים. כעת חניכיו של רמי הדר ינסו להתאושש במשחק החוץ הלא פשוט.


רמי הדר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי