בשבת, דרבי יווני בחולון: דדאס מארח את ספרופולוס

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

המארחת עם מאזן ביתי מושלם של שישה ניצחונות, תארח את הצהובים ששבו מברלין ושטרם נוצחו העונה בליגה. מאמן חולון: "יש לנו כבוד גדול למכבי אבל אין לנו פחד מפניה"

(גודל טקסט)

שני משחקים ייערכו בשבת במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. במרכזי שבהם, תארח הפועל חולון ב-20:00 את האלופה מכבי תל אביב, שטרם נוצחה העונה בליגה. מוקדם יותר, ב-18:10, תארח מכבי ראשון לציון את שכנתה עירוני נס ציונה.

הפועל חולון – מכבי ת"א
להפועל חולון מאזן ביתי מושלם של שישה ניצחונות משישה משחקים, בעוד מכבי ת"א היא הקבוצה היחידה שטרם הפסידה בחוץ ומאזנה הוא 0:8. האורחים שבו ארצה מברלין אחרי ניצחון החוץ על אלבה ביורוליג וירצו לשמור על מאזנם הנהדר ונטול ההפסדים בליגה. הפועל חולון תקדיש את המשחק מול מכבי תל-אביב לתמיכה במאבק להחזרתם של סמל ראשון אורון שאול וסגן הדר גולדין הביתה. לפני המשחק יתקיים טקס בהשתתפות משפחות שאול וגולדין ובשיתוף המטה החברתי להשבת הבנים. 

המפגש בשבת יהיה בין שני המאמנים היוונים בליגת ווינר, יאניס ספרופולוס וסטפנוס דדאס. השניים טרם הפסידו העונה בליגה הישראלית. בצד המקצועי, ריצ'י האוול וג'ו אלכסנדר ימשיכו להעדר משורות המארחת. בימים האחרונים חל שיפור במצבם של השניים והם צפויים לשוב לשחק בקרוב. מאמן הקבוצה, דדאס התייחס למשחק מול הצהובים: "משחק מול מכבי הוא תמיד אתגר גדול. יש לנו סיכוי נוסף להוכיח את מגמת השיפור שלנו. אנחנו מגיעים אחרי שלושה ניצחונות רצופים עם שיפור בביטחון ובריכוז. ננסה לגרום לאוהדים שלנו להיות גאים במשחק שלנו. יש לנו כבוד גדול למכבי אבל אין לנו פחד מפניה. באופן אישי, זה כבוד גדול עבורי לשחק מול יאניס, אדם שהפך אותי למאמן מקצועי בגיל 19, אדם שאני חייב לו המון" אמר מאמן חולון.


דני אבדיה. המטרה – להישאר מושלמים (מאור אלקסלסי)

מכבי ראשל"צ – עירוני – נס ציונה
כל ארבעת המפגשים בין הקבוצות בליגה מאז תחילת העונה שעברה, הוכרעו בפער של שתי התקפות ומטה, כולל בסיבוב הראשון העונה, בו ניצחה נס ציונה 88:93 אחרי שמחקה פיגור של 18 נקודות. ראשל"צ ניצחה את שכנתה מלב המושבה רק פעם אחת בחמשת המפגשים האחרונים ביניהן: 93:95 בינואר אשתקד לאחר הארכה, עם 21 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים של המילטון שבלט במאני טיים. המארחת עם מאזן של 5:9 בליגה בעוד האורחת עם 7:7.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי