בשני: אילת תפגוש את הפועל ת"א, שמחפשת ניצחון שלישי ברציפות

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

האדומים ינסו להמשיך במומנטום מול הדרומיים. בריסקר יערוך בכורה במכבי חיפה, שתארח את הפועל ב"ש. שחקני נהריה יעלו מול אשדוד עם פסים שחורים לזכר תושב העיר שנהרג כשהציל לכודים בשיטפון

(גודל טקסט)

עונת 2019/2020 בליגת ווינר סל היא עד כה עונה של שתי קבוצות – מכבי תל אביב והפועל ירושלים. הצהובים-כחולים, כזכור, גברו אתמול (שבת) 83:94 על הפועל חולון ונותרו מושלמים, בעוד הירושלמים ישחקו היום ב-20:00 מול הפועל גלבוע/גליל בחוץ. מחר המחזור ה-15 יימשך עם שלושה משחקים מסקרנים נוספים, כאשר במוקד הפועל תל אביב תפגוש את הפועל אילת. בנוסף, מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע ועירוני נהריה תגיע למשחק חוץ מול מכבי אשדוד.

הפועל תל אביב – הפועל אילת (21:00)
הקבוצה של אריאל בית הלחמי חיברה בשבוע שעבר שני ניצחונות ברציפות, זאת אחרי שחזרה מפיגור דו ספרתי ל-93:100 על מכבי אשדוד, כשג'ורדן המילטון כיכב עם 27 נקודות ואף נבחר לשחקן המחזור. זו הפעם השנייה בלבד העונה שהאדומים מצליחים לייצר רצף ניצחונות והם יקוו להמשיך את המומנטום גם מחר מול הדרומיים, שנמצאים במקום ה-11 והלפני האחרון בליגה.

האילתים נמצאים ברצף שלילי של ארבעה הפסדים, על אף שהשלושה האחרונים היו בהפרש של חמש נקודות ומטה. במחזור האחרון הם כבר הצליחו לחזור מפער של 20 נקודות מול הפועל באר שבע, אך נכנעו לה בסופו של דבר. כעת הם ינסו לקטוע את רצף ההפסדים, אך לפחות על פי הסטטיסטיקה – אסור להם לבנות על זה. הפועל ת"א גברה על אילת בארבע הפעמים האחרונות שאירחה אותה בהפרש מצטבר של 36 נקודות.


ג'ורדן המילטון משמאל (עדי אבישי)

מכבי אשדוד – עירוני נהריה (20:00)
האשדודים, אשר נועלים את הטבלה, נכנעו להפועל ת"א במחזור האחרון אחרי שכבר הובילו בבטחה ביתרון של 13 נקודות. זה אמנם היה לא נעים, אך לקבוצה של בראד גרינברג היו גם כמה נקודות חיוביות לקחת מההתמודדות האחרונה – זו הייתה הפעם הראשונה בה שיחקו העונה עם ארבעה זרים, פול סטול רשם בכורה מחודשת והיה נהדר, ליאור אליהו היה טוב גם הוא והספסל סיפק תרומה משמעותית. עם זאת, כמות האיבודים הייתה גבוהה והיכולת במחצית השנייה נחלשה משמעותית. כעת הם ינסו לגבור על הצפוניים.

נהריה, אשר ממוקמת כרגע במקום השמיני בטבלה, הובילה במחזור הקודם במשך שלושה רבעים על הפועל ירושלים, אך לבסוף נכנעה 88:82. הקבוצה של דני פרנקו אוהבת לנסוע למשחקי החוץ באשדוד, שכן היא ניצחה שם חמש פעמים בשבעת המשחקים האחרונים בהן הדרימה להיכל הקריה. אחרי שג'ף אדריאן שוחרר מהקבוצה, דיימון סימפסון החליף אותו וישחק מחר. אגב, השחקנים יעלו עם פסים שחורים על החולצות לזכר תושב העיר, מוטי בן שבת ז"ל, שנהרג בזמן שחילץ לכודים בשיטפון ביום רביעי האחרון.


בראד גרינברג (לירון מולדובן)

מכבי חיפה – הפועל באר שבע (20:30)
הירוקים מהמקום החמישי השיגו במחזור הקודם את הניצחון השלישי שלהם בארבעת המשחקים האחרונים, כאשר גברו 79:88 על מכבי ראשון לציון, כשגרגורי ורגאס וג'יימס יאנג להטו, ולא פחות מחמישה שחקנים (כולל השניים האלו) קלעו בספרות כפולות. מייקל בריסקר, שהושאל לקבוצה עד תום העונה מהפועל ת"א, יערוך מחר בכורה בירוק מול הדרומיים.

ב"ש התרחקה מעט מהתחתית אחרי הניצחון 87:92 על הפועל אילת במחזור הקודם. אגב, אמנם הפער בניצחון עמד רק על חמש נקודות, אך זה היה הניצחון בהפרש הגבוה ביותר העונה של חניכיו של רמי הדר (בארבעת ניצחונותיה הקודמים היא ניצחה בהפרש מצטבר של 8 נקודות בלבד). כעת הם ינסו להמשיך במומנטום מול החיפאים, שניצחו את שלושת משחקיהם האחרונים ברוממה.

ג'יימס יאנג (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי