רשמית: שלבין מאק חתם בהפועל ירושלים עד תום העונה

שלבין מאק
שלבין מאק | הפועל ירושלים

הגארד בן ה-29 הגיע לישראל לקראת המפגש בהיכל נגד מכבי ת"א, אך שוחרר ממילאנו בבוקר המשחק ויצטרף לאדומים בתור מחליפו של קאזינס. קטש בירך על הגעתו: "חיפשנו שחקן מנוסה לקו האחורי"

(גודל טקסט)

רגע אחרי ששוחרר מארמני מילאנו, שלבין מאק חתם הערב (חמישי) בהפועל ירושלים עד תום העונה. ב"ספורטנדו" דווח כבר הבוקר שהגארד עזב את ארמני מילאנו לאחר כחצי שנה בלבד, רגע לפני המשחק הערב בהיכל נגד מכבי תל אביב (21:05), ושעות ספורות לאחר מכן הוא אכן השלים את מעברו לבירה ויהיה מחליפו של איזייאה קאזינס.

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש, אמר לאחר החתימה: ".מאק מגיע אלינו עם רזומה עשיר ב-NBA ועם המון ניסיון, משהו שחיפשנו לקו האחורי. אין ספק שמדובר בשחקן מוכח עם יכולות גבוהות מאוד. שלבין יכול לשחק במספר עמדות ויעזור לנו בשני צידי המגרש. אני מצפה להשתלבות מהירה מצידו ושכבר בקרוב נוכל ליהנות מהיכולות הכל כך מגוונות שלו".

מאק בן ה-29 (1.91 מטר) כאמור הגיע עם מילאנו ארצה וכך נסללה הדרך להשלמת מעברו לקבוצה של עודד קטש. הוא הצטרף למילאנו בקיץ אחרי שמונה עונות רצופות ב-NBA וביורוליג רשם ממוצעים די מאכזבים של 4.9 נקודות ו-1.8 אסיסטים ב-11 משחקים, בעוד בליגה האיטלקית הצליח להגיע ל-7.9 נקודות למשחק בממוצע.

באתר "NBA PASSION" אף נכתב שמאק לא עמד בציפיות הגבוהות של המאמן אטורה מסינה והתקשה עד מאוד להתאקלם לכדורסל האירופי. הוא נבחר בדראפט 2011 על ידי וושינגטון וויזארדס ולאורך השנים שיחק בפילדלפיה, אטלנטה, יוטה, אורלנדו, ממפיס ושארלוט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי