צפו: הפועל ת"א הושפלה מול הפועל ב"ש, בית הלחמי יפוטר?

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

הפסד עשירי העונה למאמן, שהובס 103:76 בבירת הנגב ועלול לשלם על כך בתפקידו. 24 נקודות ו-6 שלשות לבאטלר, 23 נקודות ו-6 שלשות לשמחון, 21 ריבאונדים לזאק

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד העשירי העונה של הפועל תל אביב, שהיה משפיל במיוחד, מסתמן שהתערער משמעותית מעמדו של המאמן אריאל בית הלחמי. עד היום (שישי) בצהריים, כל ניצחונותיה של הפועל באר שבע העונה בליגת ווינר סל היו בהפרש של חמש נקודות ומטה. היום השתחררו לאדומים מהנגב כל הצ'אקרות ובתצוגה אדירה מעבר לקשת ובהגנה הם השיגו את ניצחון השיא שלהם, 76:103 מרשים מאוד על האדומים לעיני כ-2,000 צופים בקונכייה.   

החבורה של רמי הדר השיגה יתרון גדול בריבאונדים בזכות דאבל-דאבל מפלצתי של סטיב זאק, להטה מעבר לקשת לאורך כל המשחק ואחרי מחצית ראשונה צמודה ברחה לאורחים בדקות הכי טובות שלה העונה. דאשון באטלר ועמית שמחון קלעו באחוזים מדהימים מבחוץ, טי.ג'יי וויליאמס רקד על הפרקט וג'ון פטרוסלי אמנם התקשה בהתקפה, אבל בהגנה עשה עבודה פנטסטית.

אצל הפועל ת"א לא השתנה הרבה לעומת משחקה הקודם השבוע. ג'ורדן המילטון, עם שיא קריירה בישראל, עוד שמר אותה קרובה עד ההפסקה, אבל לאחר מכן הקבוצה פשוט נעלמה ונראה שהיא בדרך לשינויים נוספים בעתיד הקרוב, אולי אפילו לפני הדרבי התל אביבי בשבוע הבא. אלישי כדיר חזר מהיעדרות, אבל לא היה יכול לעזור לקבוצתו במשחק כל כך חלש שלה בשני צידי המגרש.


וויליאמס מול ים מדר (עדי אבישי) 

קלעו להפועל באר שבע: דשון באטלר 24 נקודות, עמית שמחון 23, טי ג'יי וויליאמס 19, סטיב זאק 15 (21 ריבאונדים), ג'ון פטרוסלי 9, ספנסר וייס 6, עדי כהן סבן 4, עמית זיס 3.

קלעו להפועל ת"א: ג'ורדן המילטון 32, תומר גינת 11, לנזל סמית' 10, לטאביוס וויליאמס 8, חואקין שוכמן וים מדר 4 כ"א, מארק ליונס 3, אלישי כדיר דניאל קופרברג 2 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי