בראשון: ירושלים מחכה לאשדוד, מכבי ת"א למכבי חיפה

ג'יימס פלדין
ג'יימס פלדין | לירון מולדובן

המחזור ה-16 בליגת העל יימשך עם עוד שני משחקים. מחזיקת הגביע מגיעה לארנה אחרי ההפסד המפתיע בשבוע שעבר לגלבוע/גליל. הצהובים שטרם נוצחו העונה בליגה, מארחים את הירוקים

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגת העל בכדורסל יימשך ביום ראשון עם שני משחקים. ב-19:20 תארח הפועל ירושלים עם הרכש החדש ממילאנו שלווין מאק, את מכבי אשדוד וב-21:05, תשחק מכבי חיפה בהיכל מנורה מבטחים נגד מכבי תל אביב.

הפועל ירושלים – מכבי אשדוד
אחרי תשעה ניצחונות ליגה רצופים, נעצרה הפועל ירושלים במחזור שעבר עם 98:93 מפתיע בחוץ להפועל גלבוע/גליל, במשחק בו הובילה כבר ב-20 הפרש. מכבי אשדוד שוב נחלשה מאוד במחצית השנייה והפסידה בבית לעירוני נהריה 96:84.

הפועל ירושלים ניצחה בכל חמשת משחקיה האחרונים מול מכבי אשדוד בפער דו-ספרתי, כולל 69:84 בחוץ בסיבוב הראשון העונה. אשדוד היא קבוצת הרבע השלישי הכי חלשה בליגה: היא מפסידה אותו ב-6 נקודות הפרש בממוצע ובמשחק בסיבוב שעבר מול מחזיקת הגביע היא נכנעה לריצת 6:26 של האדומים ברבע השלישי. בשורות "הדולפינים" ארבעה אקסים ירושלמים: המאמן ברד גרינברג, הקפטן ליאור אליהו וגם אלכס צ'וברביץ' ותומר לוינסון.

מכבי ת"א – מכבי חיפה
מכבי ת"א הגדילה את הפער שלה בצמרת במחזור שעבר לשתי נקודות, לאחר שגברה בחוץ על הפועל חולון 83:94. מכבי חיפה עלתה לראשונה העונה למאזן חיובי, עם ניצחונה הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים, 80:95 ביתי על הפועל באר שבע.

מאז שהודחה על ידה בפיינל פור 2017, מכבי ת"א עומדת על מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים על מכבי חיפה בהפרש מצטבר של 58 נקודות, כולל 75:93 ברוממה בסיבוב הראשון העונה. הירוקים ניצחו את הצהובים רק באחד מתוך 59 משחקי החוץ נגדם במסגרת העונה הרגילה.

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי