צפו בתקציר: 78:86 לחולון על נהריה, פוסטר כיכב עם 28 נקודות

מרקוס פוסטר
מרקוס פוסטר | עדי אבישי

הסגולים התאוששו מהפסד למכבי ת"א בהובלתו של הגארד, הצפוניים רשמו הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. דאבל-דאבל מפלצתי לגאלי ב-80:96 של גלבוע/גליל על נס ציונה

(גודל טקסט)

אחרי התבוסה שספגה הפועל תל אביב בבאר שבע אתמול (שישי), המחזור ה-16 בליגת העל נמשך הערב עם שני משחקים. הפועל חולון התאוששה מההפסד למכבי תל אביב בשבוע שעבר כשגברה בביתה על עירוני נהריה. מוקדם יותר, גלבוע/גליל המשיכה במומנטום מהניצחון על הפועל ירושלים וגברה גם על נס ציונה.

הפועל חולון – עירוני נהריה 78:86
הסגולים שבו למסלול הניצחונות ועלו למקום השביעי בטבלה, בעוד הצפוניים מדורגים מקום אחד מתחת אחרי שספגו הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים.
יוגב אוחיון, מרקוס פוסטר, גיא פניני, טי.ג'יי קליין וג'ו אלכסנדר פתחו בחמישייה של המארחת, נהריה עלתה עם דומיניק ווטרס, ג'רל מקניל, איגור קולשוב, טוני גפני ואיתי שגב. אלכסנדר פתח עם מהלך של סל ועבירה, קליין העלה את המארחת ל-0:5. שגב הטביע, ווטרס הוסיף שני סלים ואסיסט לסנטר שקבע 7:11 לאורחת. קולשוב בקליעת ניתור וגפני עם דאנק השלימת ריצת 3:15, בצד השני פוסטר צימק עם סל ועבירה שקבעו 15:11. דיימון סימפסון עלה מהספסל הנהרייני ומיד תרם שלושה סלים, אבל פוסטר המשיך להחזיק את חולון והוריד ל-23:21 בסיום הרבע הראשון.

קליין קבע שוויון, ווריק החזיר שלשה אבל פוסטר הלוהט העלה את חולון ליתרון עם חמש נקודות ברצף ואלכסנדר עם הטבעה אדירה הגדיל ל-26:30. ווטרס ומקניל הפכו שוב עם קליעות מחוץ לקשת, קליין צלף גם הוא מרחוק והוסיף שתיים מהעונשין – 34:37.  המתאזרח נתן אסיסט לראיין תומפסון ושלומי הרוש הוסיף מהלך אדיר שכלל חטיפה ואסיסט בסטייל להטבעה של תומפסון, שקבע 35:41. פניני המשיך את המומנטום עם שלשה, ווטרס השיב עם סל אבל טרוי קופיין קבע יתרון 37:46 לחולון בהפסקה.

טי.ג'יי קליין. חולון חזרה לנצח (עדי אבישי)
טי.ג'יי קליין. חולון חזרה לנצח (עדי אבישי)

אלכסנדר נתן למארחת דו ספרתי ראשון, קולשוב קיזז אבל קליין ענה בשלשה. פוסטר הוסיף עוד אחת מעבר לקשת, ווטרס עצר את הסחף עם סל ושגב הטביע לאחר מסירה טובה של גפני, ווריק תיקן החטאה וצימק ל-57:47. תומפסון מקו העונשין ופניני עם שלשה שוב הגדילו, אבל סימפסון שוב היה שם עבור הצפוניים עם שש רצופות ואסיסט לווריק, שקבע 62:55. קליעות של תומפסון מהקו חתמו את הרבע השלישי ב-55:64 חולוני.

סימפסון קירב את נהריה עם שני סלים נוספים, תומפסון קלע בצד השני אבל סנטר הצפוניים קבר דאנק גדול, 66:61. פוסטר וגפני עשו כל אחד מהלך של סל ועבירה, גארד חולון התחמם עם חמש רצופות והכפיל את היתרון, 64:74. ווריק צימק, פוסטר קלע עוד שתיים והרוש עם סל במתפרצת גרם לדני פרנקו לבקש פסק זמן ב-67:78. קליין העלה את ההפרש כבר ל-14, ווטרס ומקניל הורידו לחד ספרתי אבל הטבעה של אלכסנדר וסל נוסף של פוסטר סגרו עניין.

קלעו להפועל חולון: מרקוס פוסטר 28, טי.ג'יי קליין 17, ג'ו אלכסנדר 15, ראיין תומפסון 12, גיא פניני 6, יוגב אוחיון 4, טרוי קופיין ושלומי הרוש 2 כל אחד.

קלעו לעירוני נהריה: דיימון סימפסון 20, דומיניק ווטרס 14, איתי שגב 10, טוני גפני וטרוויס ווריק 9 כל אחד, ג'רל מקניל ואיגור קולשוב 8 כל אחד.

מרקוס פוסטר. הוביל את חולון לניצחון (עדי אבישי)
מרקוס פוסטר. הוביל את חולון לניצחון (עדי אבישי)

הפועל גלבוע/גליל – עירוני נס ציונה 80:96 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
ניצחון שני ברציפות לחבורה מגן נר, שהובילה כמעט לאורך כל הערב אך גם שמטה יתרון בן 14 נקודות במהלך הרבע השלישי לפני שהתעשתה על עצמה וסגרה עניין ברבע האחרון. הכתומים לא הצליחו לנצל את תנופת הניצחון בדרבי השפלה בשבוע שעבר וספגו את הפסד השמיני העונה.

ג'מאר גאלי הצטיין בשורות המנצחת עם דאבל-דאבל אדיר של 30 נקודות ו-16 כדורים חוזרים, אדגר סוסה קלע 21, גם יפתח זיו סיפק משחק נהדר עם 16 ו-6 אסיסטים. קורי פישר תרם 19 נקדודות למפסידה, טל דן וגולן גוט סיימו עם 13 כל אחד.

ג'מאר גאלי. ערב אדיר שלו (גלבוע/גליל בפייסבוק)
ג'מאר גאלי. ערב אדיר שלו (גלבוע/גליל בפייסבוק)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי