צפו: הפועל ירושלים חזרה לנצח עם 51:72 על מכבי אשדוד

ג'יימס פלדין
ג'יימס פלדין | FIBA

אחרי ההפסד בגן נר, מחזיקת הגביע חזרה לארנה והתעללה בנועלת הטבלה. סולימאמן בריימו הצטיין עם 12 נקודות, שלווין מאק קלע 10 נקודות בבכורה בישראל

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המפתיע בגן נר בשבוע שעבר, הפועל ירושלים שבה למסלול הניצחונות בסטייל לאחר 51:72 מרשים בארנה על נועלת הטבלה מכבי אשדוד, שמצידה רשמה הפסד רביעי ברציפות. שלווין מאק שהגיע ממילאנו ערך בכורה במדי מחזיקת הגביע וסיים ערב סולידי של 10 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים.

האורחת פתחה את המשחק טוב יותר עם 0:5 מהיר, אך ירושלים ענתה בריצת 0:11 משלה. עם זאת אשדוד לא הורידה את הקצב וניצלה אחוזים רעים של מחזיקת הגביע וקבעה 18:18 בסיום הרבע הראשון. ירושלים גם התקשתה גם בתחילתה הרבע השני ופול סטול החזיר את היתרון לאשדוד. שלווין מאק סיים בצורת של חמש דקות ללא סל לירושלים והפך את המומנטום. ירושלים ירדה למחצית ביתרון של 25:37.

לרבע השלישי עלתה רק קבוצה אחת – ירושלים פתחה בבליץ וכבר עלתה ליתרון של 20 הפרש. הקבוצה של בראד גרינברג נראתה חסרת אונים והחמיצה ללא הפסק לקשת השלוש, בסיום הרבע ירושלים הוליכה 36:56. הרבע האחרון התנהל בגארבג' טיים, שתי הקבוצות הורידו את הקצב ונראה שאשדוד השלימה את ההפסד, זה נגמר עם 51:72.


הפועל ירושלים חזרה לנצח בליגה. עודד קטש (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי