צפו בתקציר: 77:91 למכבי תל אביב על מכבי חיפה

טיילר דורסי, ג'ייק כהן
טיילר דורסי, ג'ייק כהן | עדי אבישי

לעיני דיויד פדרמן שחזר ליציעים, הצהובים המשיכו לשמור על מאזן מושלם בליגה מול העולה החדשה. דורסי הצטיין עם 18 נקודות, אבדיה תרם 16 ו-8 ריבאונדים. 24 נקודות של ג'יימס יאנס לא סייעו לירוקים

(גודל טקסט)

ניצחון למכבי תל אביב הוא עניין שבשגרה והמצב לא השתנה גם הערב (ראשון) כשאירחה את העולה החדשה מכבי חיפה ביד אליהו. שלושה ימים לפני משחק היורוליג נגד באיירן מינכן בגרמניה, האלופה ניצחה 77:91, לעיני דיויד פדרמן שהגיע לראשונה לאולם אחרי למעלה מחודשיים, והעלתה את מאזנה ל-0:15. הירוקים מנגד נוצחו לראשונה אחרי משחקים.

מכבי תל אביב – מכבי חיפה 77:91
המשחק התחיל צמוד ואף קבוצה לא הצליחה לברוח אחת לשנייה, ג'יימס יאנג תפר ארבע שלשות, אך גם איבד שלושה כדורים. מנגד מכבי תל אביב הלכה על אותלו האנטר בצבע, והרבע הראשון הסתיים ביתרון 22:24 קטן למכבי תל אביב. גם הרבע השני המשיך צמוד, אך האלופה הצליחה לברוח בזכות שתי שלשות שני דני אבדיה שהעלו את ההפרש לדו ספרתי, מנגד ג'יימס יאנג המשיך לבלוט בירוק, אך ההפרש הצהוב רק הלך וגדל. מכבי תל אביב ירדה למחצית ביתרון 37:52.

מכבי חיפה לא ויתרה הורידה לחד ספרתי במהלך הרבע השלישי, אך מכבי תל אביב יצאה לריצת 4:13, בהובלתם של דורסי והאנטר. בסיום הרבע הצהובים הובילו 55:69. אלייז'ה בראיינט העלה את הפער ל-16, האנטר קלע גם הוא שתיים קלות ומכבי חיפה כבר לא הצליחה לחזור, זה נגמר עם 77:91 למכבי תל אביב.

עוד משחק ליגה מוצלח לדני אבדיה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי