"התגרו, הקניטו ודחפו": תגובת הפועל חולון לאירועים במנרסה

סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס | עדי אבישי

לאחר שהמאמן סטפאנוס דדאס התעמת עם התקשורת הספרדית ונטש את מסיבת העיתונאים, חבר הנהלת הסגולים העיד בפני פיב"א על ההתרחשויות. הערכה: הקבוצות ייענשו בקנס כספי

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

מאמן הפועל חולון ספאנוס דדאס התעמת אמש (שלישי) עם התקשורת הספרדית בסיום המשחק בין קבוצתו למנרסה המקומית. היווני נשאל על תנועות שביצע לעבר הקהל במהלך המשחק, שאותו ניצחו הסגולים 65:67, והשיב לשואל: "אתה חושב שזו השאלה הראשונה שצריך לשאול אותי?". דדאס עזב את מסיבת העיתונאים, לא לפני שאמר לנוכחים: "בפעם הבאה אתן לכם הזדמנות לדבר על כדורסל". ביציאתו מחדר מסיבת העיתונאים נרשם עימות בינו לבין מספר כתבים ספרדים ודובר קבוצת מנרסה, כשהצדדים נגררו במהירות ולצעקות ואף לגידופים.

חבר הנהלת הפועל חולון, ניר אורון, העיד על השתלשלות העניינים בתלונה שהגיש המועדון לפיב"א: "בסיום המשחק ניגש דובר מנרסה לחדר ההלבשה שלנו וביקש שהמאמן ושחקן שלנו יגיעו למסיבת העיתונאים. לאורך כל ההליכה לשם, הדובר התגרה בדדאס ואמר לו שהוא לא בסדר ולא היה צריך להגיב לקהל. למרות שהמאמן התנצל ואמר שזה קרה בלהט המשחק, הדובר סירב לרדת מהנושא והמשיך להתגרות. גם לאחר שעלינו למסיבת העיתונאים, אנשים מטעם המועדון המשיכו להקניט ולצעוק לעברנו דברים".

בהמשך העדות של אורון נכתב: "כשהמאמן דיבר, דובר הקבוצה קטע אותו. כשעברו לשלב השאלות, הראשונה הייתה לגבי התקרית ולא לגבי המשחק. לאחר שהמאמן ענה והציע שבפעם הבאה ישאלו על המשחק, יצאנו מחדר מסיבת העיתונאים והדובר עקב אחרינו כשהוא ממשיך להתגרות במאמן וגם החל לצעוק לעברי אמירות כמו 'איזה מאמן יש לך'. בשלב זה, סטפאנוס צעק לעברו 'מספיק זה מספיק, אמרתי לך להפסיק עם זה, מה עוד אתה רוצה?'. מיד הגיעו גורמים נוספים מטעם מנרסה ונוצרה המולה, כשאני חוצץ בין הצדדים תוך כדי שאני מבקש מהדובר שינהג במקצועיות ויפסיק להתגרות. בשלב זה, אחד מאנשי מנרסה דחף אותי קלות בזמן שהוא צועק 'תלכו מכאן'. נעמדתי מולם פנים אל פנים ואמרתי לו 'אל תיגע בי, אני לא נגעתי בך', ואמרתי לו שייזהר להניח עליי יד שוב. מיד לאחר מכן דיווחתי למשקיף על המקרה".

כעת ימתינו בחולון שפיב"א תכריע בנושא, כאשר הארגון יצטרך להחליט האם להעמיד את מי מהצדדים לדין. על פי המסתמן, הקבוצות יספגו קנס כספי.

דדאס. סיטואציה לא נעימה בספרד (עדי אבישי)
דדאס. סיטואציה לא נעימה בספרד (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי