סטודמאייר: "בטוח שאוהדי ירושלים מאוכזבים, אין לי בעיה לוותר על חלקי במועדון"

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | אודי ציטיאט

הסנטר החדש של מכבי תל אביב נחת בישראל והתייחס לבעלותו בקבוצה מהבירה ולכך שהצהיר שישחק רק בה: "זה היה לפני שלוש שנים, רציתי להתחרות ברמה הכי גבוהה שאפשר"

(גודל טקסט)

יומיים לאחר שחתם במכבי תל אביב והסעיר את אוהדי הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר נחת (היום) בישראל לקראת הצטרפותו לצהובים ותחילת הקדנציה השלישית שלו בליגת העל והראשונה בירורוליג. הסנטר דיבר על ההחלטה לחתום אצל היריבה הגדולה של קבוצתו הקודמת בארץ, על האפשרות שימכור את המניות שלו במועדון האדום ועל הסיטואציה השנויה במחלוקת שעשויה לקרות אם הוא ישחק עם הגופיה הצהובה נגד הקבוצה שבבעלותו.

סטודמאייר בן ה-37, שהצהיר בעבר כי בישראל הוא ישחק רק בירושלים, הסביר מה השתנה: "זה היה לפני כשלוש שנים, בראיון האחרון שלי דיברתי על רצון להתחרות ברמה הכי גבוהה שאפשר, אם זה NBA או יורוליג. אני בטוח שאוהדי הפועל ירושלים מאוכזבים. היו לי הזדמנויות לחזור השנה, דיברנו על כך וזה לא יצא לפועל, אז עברתי לסין. מרגיש מבורך לשחק במכבי תל אביב ובעיקר לחזור לישראל, שזה היה הדבר הכי חשוב מבחינתי".

על כך שהוא מבעלי ירושלים וכעת ישחק נגדה: "כששיחקתי בקבוצה שבבעלותי לא עשו מזה עניין, אבל לא תהיה לי שום בעיה לוותר על החלק שלי במועדון. אקבל בפתיחות כל החלטה".


"מרגיש מבורך לשחק במכבי ת"א". אמארה סטודמאייר (אודי ציטיאט)

השיחות עם האדומים בקיץ האחרון: "זה היה קצר. הקבוצה כבר הייתה בנויה, הם עשו עבודה מצוינת בהרכבת הסגל ואני לגמרי מכבד את ההחלטה שלהם, שהייתה מנקודת מבט של כדורסל נטו וכך זה גם עבורי, רק רציתי להמשיך לשחק".

לסיום, הסנטר סיפר כיצד הוא מצפה להשתלב ביורוליג: "זה עניין של התאמה לחברים שלי לקבוצה. אני צריך לפתח כימיה איתם, ללמוד את המהלכים ולחזור לכושר טוב. כרגע אין מבחינתי לחץ לדרוש דקות משחק".

המעריצות לא פספסו הזדמנות להצטלם עם
המעריצות לא פספסו הזדמנות להצטלם עם "סטאט" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי