צפו בתקציר: פניני הוביל את הפועל חולון ל-78:87 על נס ציונה

גיא פניני
גיא פניני | עדי אבישי

הפורוורד, עם 18 נקודות, הוביל את קלעי הסגולים שהמשיכו במומנטום החיובי בכל המסגרות. פוסטר הוסיף 15, 14 ו-7 ריבאונדים לקליין. הכתומים ספגו הפסד שלישי רצוף

(גודל טקסט)

החודשים הראשונים של העונה היו קשים עבור הפועל חולון, אבל נראה שבינואר החיים מחייכים אל הסגולים, שרשמו הערב (שבת) ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות עם 78:87 על עירוני נס ציונה באולם לב המושבה, ששיפר את מאזנם ל-1:7 מתחילת 2020.

הניצחון מהווה מקדמה חשובה לקבוצה של סטפאנוס דדאס על פני הכתומים, כאשר שתי הקבוצות נאבקות כרגע על המקום הרביעי בטבלה שמוביל ליתרון ביתיות בפלייאוף. מלבד הרבע השלישי, בו נתקעה חולון על 15 נקודות, היא נהנתה מערב התקפי מוצלח שכלל 14 שלשות ב-45% דיוק. מי שבלט מעל כולם בשורות המנצחת היה גיא פניני, שקלע 8 נקודות בדקות המכריעות וקלע ארבעה משמונת הניסיונות שלו מעבר לקשת.

נס ציונה חסרה את ג'ף וויטי הפצוע והגיעה עם רוטציה בת שישה שחקנים בלבד, אך בכל זאת הצליחה להישאר צמודה ליריבה לאורך רוב הערב, עד הדקות האחרונות שבהן העייפות נתנה את אותותיה. גם האחוזים הנמוכים לשלוש (20%) פגעו לא מעט בקבוצה של נדב זילברשטיין, שרשמה את הפסדה השלישי ברציפות בכל המפעלים.

קלעו להפועל חולון: גיא פניני 18, מרקוס פוסטר 15, טי.ג'יי קליין 14 (8 ריבאונדים), טרוי קופיין 13, ג'ו אלכסנדר 10, ראיין תומפסון 8, שלומי הרוש 6, יוגב אוחיון 3.

קלעו לעירוני נס ציונה: טל דן 18, דקוואן קוק וקורי פישר 15 כל אחד, רביב לימונד 13, ג'רמי האלוול 12 (12 ריבאונדים), גולן גוט 5.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי