המושבה מתרחבת: יאניס קאסטריטיס צפוי לאמן את הפועל ת"א

יאניס קאסטריטיס
יאניס קאסטריטיס | האתר הרשמי

המאמן בן ה-37, ששוחרר מהיראקליס ויהיה היווני השלישי בליגת העל, קרוב לחתום במועדון האדום כמחליפו של אריאל בית הלחמי. בעבר הפך לצעיר ביותר שמעלה קבוצה יוונית לליגה הבכירה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מושבת המאמנים היוונים בליגת העל בכדורסל עומדת להתרחב. אחרי יאניס ספרופולוס וסטפאנוס דדאס, הנציג השלישי עשוי להיות יאניס קאסטריטיס בן ה-37, שצפוי לחתום בהפועל תל אביב ביממה הקרובה ולהדריך את האדומים עד לסיום העונה.

קאסטריטיס שוחרר היום (ראשון) מהיראקליס היווונית לבקשתו, בעקבות מחלוקות בינו להנהלת המועדון שחווה משבר כלכלי אשר גרם בין השאר לעיכוב במשכורות. בהודעה הרשמית נמסר: "לאור הרצון המשותף בהתקדמותה החלקה של היראקליס והיחסים המצוינים מתחילת השנה, מנכ"ל המועדון וקאסטריטיס הגיעו להחלטה משותפת על פרידה. דרכנו מתפצלות בתקווה שהצעד ייטיב עם שני הצדדים. מאחלים ליאניס בהצלחה".

בעונת 2012/13, הראשונה שלו כמאמן ראשי, קאסטריטיס הפך לצעיר ביותר אי פעם שמעלה קבוצה לליגה הראשונה בארצו, הישג שרשם עם ארקאדיקוס וזיכה אותו לפרס מאמן השנה בליגת המשנה. בקיץ 2016 מונה לאמן אריס טריקאלה והוביל אותה לעונה המוצלחת ביותר שלה בהיסטוריה, בה הגיעה למקום העשירי עם מאזן 16:10. שנה לאחר מכן הדריך את קימיס, אך התפטר בתום חצי שנה לאור תוצאות רעות. בנוסף, קאסטריטיס אימן את נבחרת יוון עד גיל 19 באליפות העולם, שם סיים במקום העשירי. העונה, עם הקבוצה מסאלוניקי שחזרה השנה לליגה הבכירה ביוון, המאמן בן ה-37 השיג שבעה ניצחונות ב-17 משחקים.

קאסטריטיס ישמש כמובן כמחליפו של אריאל בית הלחמי, אשר פוטר לפני שמונה ימים, ובהפועל תל אביב מקווים שידריך את הקבוצה כבר במשחק נגד הפועל ירושלים ביום שישי הקרוב, שכן בינתיים, מי שיעמוד על הקווים של האדומים בדרבי העירוני הערב הוא ברק לדרר בן ה-34, שחסר כל ניסיון כמאמן ראשי ברמת הבוגרים.


הפועל תל אביב מצאה מחליף לאריאל בית הלחמי (עדי אבישי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי