Sport1 Banner

צפו בתקציר: הפועל ירושלים הפסידה 95:87 אצל מכבי חיפה

עודד קטש
עודד קטש | מאור אלקסלסי

שבוע לאחר שניצחנו בצורה משכנעת את אשדוד, החבורה של עודד קטש איבדה את הריכוז בדקות הסיום ברוממה. יאנג קלע 18 נק', כאשר שישה ירוקים נוספים קלעו בספרות כפולות

(גודל טקסט)

שבוע בדיוק לאחר המשחק הגדול נגד אשדוד, הפועל ירושלים רשמה הערב (ראשון) הפסד 95:87 מאכזב מאוד נגד מכבי חיפה, במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל בכדורסל. יונתן מור וגרגורי ורגאס הצטיינו במדי הירוקים, ג'יימס יאנג סיים כקלע מוביל עם 18 נקודות, כשמלבדו עוד שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות.

החיפאים פתחו את המשחק עם התלהבות רבה, כשורגאס היה האיש המרכזי שלה בדקות הראשונות. לאחר ריצה טובה של המקומיים, סולימאן בריימו דאג לשנות את המומנטום על הפרקט והביא למהפך בתוצאה לזכות הקבוצה מהבירה, אך סלים של מור ומייקל בריסקר קבעו 17:20 למכבי חיפה בתום עשר דקות. חילופי היתרון בין הצדדים המשיך גם ברבע השני, כאשר טיישון תומאס ובר טימור קבעו 23:24 ירושלמי. קליעה מחצי מרחק של נסטור קולמנארס קבעה בהמשך 29:29, אך שתי קליעות מהירות של ג'יימס פלדין החזירו את היתרון לאורחת. עדין זלמנסון נכנס למשחק לאחר מכן ודאג שקבוצתו תרד להפסקה ביתרון 40:44.

השוויון המוחלט בין הצדדים המשיך גם במהלך המחצית השנייה, ולאחר קליעות עונשין של בריימו, מור הגיב מנגד וקבע 55:55. המלחמה על הפרקט המשיכה בכל דקות הרבע השלישי, כאשר לאחר סל ועבירה של מור, בתוספת קליעה של ורגאס, מכבי חיפה עלתה לרבע המכריע ביתרון 60:63. הקבוצה בירוק-לבן לא אמרה נואש, רצה נהדר בדקות הסיום. ג'יימס יאנג החזיק אותה כל הזמן בעניינים, ולאחר 81:81 כדקה לסיום, האדומים התפרקו ואפשר לסאגס, ורגאס ויאנג לקלוע ולקבוע 81:88, ממנו הם כבר לא חזרו. 87:95 למכבי חיפה בסיום.


יאנג. משחק נוסף כקלע מוביל (מאור אלקסלסי)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי