צפו: סטודמאייר ערך בכורה במכבי ת"א, שניצחה 74:84 את הפועל ת"א בדרבי

אמארה סטודמאייר, סקוטי ווילבקין
אמארה סטודמאייר, סקוטי ווילבקין | לירון מולדובן‎

הפורוורד האמריקאי שיחק 15 דקות וקלע 11 נקודות שעזרו לצהובים לשמור על מאזן מושלם בליגה. האנטר בלט עם 12 נקודות, 23 נקודות של וויליאמס לא מנעו הפסד שלישי ברציפות

(גודל טקסט)

הצהובים לא עוצרים גם בדרבי, לאחר ההפסד המאכזב לבאיירן מינכן ביום חמישי, מכבי תל אביב נותרה מושלמת בליגה עם ניצחון 74:84 על הפועל תל אביב בהיכל מנורה. אמארה סטודמאייר ערך בכורה במדי האלופה וסיים עם 11 נקודות. האדומים בהדרכתו של עוזר המאמן ברק לדרר רשמו הפסד ליגה שלישי ברציפות.

מכבי תל אביב פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ליתרון דו ספרתי בדרך ל-8:19 קליל. מנגד לטאביוס וויליאמס צימק את ההפרש לשלוש בלבד ובסופו של דבר האדומים נעלו את הרבע בפיגור קטן של 20:15. ברבע השני מכבי תל אביב החזירה את ההפרש לתשע בעזרת סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי. אמארה סטודמאייר עלה לדקות ראשונות במדי מכבי תל אביב וקלע מהקו נקודות ראשונות מהקו. בסיום מכבי תל אביב סיימה ביתרון 38:46.

ברבע השלישי אייסי שוב הגדיל לדו ספרתי והעלה את ההפרש ל-12. וויליאמס צימק בחזרה אך דורסי ענה בשלשה ו-ווליבקין העלה את הצהובים ליתרון שיא של 16 נקודות בדרך ל-49:65 צהוב. האלופה לא הורידה את הקצב גם ברבע האחרון, דאנק של אמארה סטודמאייר העלה את היתרון של מכבי תל אביב ליתרון 66:80, האדומים כבר הרימו ידיים ורשמו הפסד שלישי ברציפות. זה נגמר ב-74:84 למכבי תל אביב.


אמארה סטודמאייר לראשונה בצהוב (לירון מולדובן)

עוד ניצחון למכבי בדרבי התל אביבי (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי