צפו בתקציר: דוברת הצטיין, ראשל"צ הביסה את גלבוע/גליל

שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים
שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים | עודד קרני

הגארד המוכשר קבע שיא קריירה של 18 נקודות והוביל את הכתומים ל-64:90 על החבורה מגן נר. דאבל-דאבל של דומיניק ווטרס סחף את נהריה ל-74:87 על באר שבע. הפסד חמישי רצוף לאשדוד, שנכנעה בביתה לאילת

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגת העל בכדורסל מגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים. עירוני נהריה השיגה ניצחון ראשון על הפועל באר שבע מאז שהאחרונה עלתה לליגת העל, מכבי ראשון לציון הביסה את גלבוע/גליל בזכות יכולת נהדרת של נועם דוברת.

עירוני נהריה – הפועל באר שבע 74:87 (לחצו לצפייה בתקציר)
אחרי שלא הצליחו לעשות זאת בארבעת המפגשים הקודמים בין הקבוצות, הסגולים גברו בפעם הראשונה על הדרומיים ושיפרו את מאזנם ל-10:7. לאדומים זה היה הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים. דומיניק ווטרס הצטיין בשורות המנצחת עם דאבל-דאבל של 13 נקודות ו-11 אסיסטים, ג'רל מקניל ודיימון סימפסון קלעו כמות זהה, כשהסנטר הוסיף גם 9 ריבאונדים. בבאר שבע, טי ג'יי וויליאמס סיים עם 20 ודשון באטלר עם 16.

מכבי ראשון לציון – הפועל גלבוע/גליל 64:90
פיינליסטית העונה הקודמת המשיכה במומנטום מהניצחון על אילת בשבוע שעבר ושמרה על המקום השלישי בליגה, בעוד האורחת קיבלה תזכורת שהחיים יותר קשים מחוץ לגן נר ונעצרה אחרי שני ניצחונות ביתיים, מה שהשאיר אותה במקום התשיעי. נועם דוברת הצעיר כיכב בשורות הכתומים עם שיא קריירה של 18 נקודות, אך מי שהוביל את הקלעים היה ג'יימס קלי שסיים עם 20. בצד המפסיד, 14 של סוסה ו-13 של ג'ארמר גאלי לא הספיקו.

דומיניק ווטרס. דאבל-דאבל וניצחון (מאור אלקסלסי)
דומיניק ווטרס. דאבל-דאבל וניצחון (מאור אלקסלסי)

מכבי אשדוד – הפועל אילת 98:87 (לחצו לצפייה בתקציר)
עד לפני שבועיים להפועל אילת היו אפס ניצחונות חוץ, אך הערב היא חיברה כבר את השני שלה ברציפות, על חשבון האחרונה בטבלה שממשיכה לשקוע בדרכה לליגה הלאומית. הניצחון הגדיל את הפער בתחתית בין הדרומיים ל"דולפינים", שרשמו הפסד חמישי רצוף. רייבונטה רייס הוכיח פעם נוספת שהוא החתמה נהדרת עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים, אריק תומפסון קלע 16 ואסף 10 כדורים חוזרים וקיוון דבנפורט תרם 14. באשדוד, לדונטה הנטון סיים עם 25 ואלייז'ה ג'ונסון עם 18.

שיא קריירה לנועם דוברת (עודד קרני)
שיא קריירה לנועם דוברת (עודד קרני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי