נשאר בהיכל: ווילבקין האריך את חוזהו במכבי ת"א ל-3 שנים נוספות

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | עדי אבישי

הגארד המצטיין ישאר צהוב עד תום עונת 2022/23 וירוויח כ-5.5 מיליון דולרים. "אני רעב להצלחה ולתארים עם מכבי". ספרופולוס: "אני מרוצה מאוד שנמשיך לעבוד יחד". יוכל לצאת ל-NBA בין העונה השנייה לשלישית

(גודל טקסט)

סקוטי ווילבקין האריך את חוזהו במכבי תל אביב ל-3 שנים נוספות, וישחק בהיכל מנורה מבטחים עד תום עונת 2022/23. כך הודיעו הבוקר באופן רשמי הנהלת הצהובים, יממה לפני משחק הבית הגדול נגד ריאל מדריד. הכוכב פתח לאחרונה במגעים עם ראשי הצהובים ויחד עם סוכנו הסרבי מישקו רזנטוביץ' סוכם כי מלך הסלים של מכבי ירוויח לאורך התקופה הנוספת בה ישחק במועדון כ-5.5 מיליון דולר. לגארד של מכבי סעיף יציאה ל-NBA בין העונה השנייה לשלישית.

סקוטי אמר לאחר החתימה הרשמית: "אני שמח מאוד ללבוש את החולצה הצהובה לשלוש שנים נוספות", לאתר הרשמי של המועדון הוסיף: "יד אליהו זה בית עבורי ואני רעב להצלחה ולתארים עם מכבי. אני רוצה להודות להנהלה, למאמן ולאוהדים על החיבוק החם. יאללה מכבי!"

גם מאמנו, יאניס ספרופולוס הגיב לחתימה: "אחת מהעדיפויות הראשונות של הבעלים, ההנהלה ושלי כמאמן מכבי FOX תל אביב היא לשמור את סקוטי ווילבקין במשפחה, אני ממש שמח שהוא ימשיך להיות שחקן מוביל בסגל שלנו ועם יכולותיו יעזור לעמוד ביעדים שלנו. אני מרוצה מאוד שנמשיך לעבוד יחד כדי לפתח את המשחק ולצמוח בתור קבוצה". 

הגארד המוביל של הצהובים, מוליך העונה את קבוצתו ביורוליג בנקודות (16.3 למשחק), באסיסטים (3.5), בחטיפות (1.3) ובדקות משחק (26:43). סקוטי הוא גם קלע השלשות המוביל של המפעל, וב-12 מחזורים בליגת WINNER סל, שיחק 24.6 דקות ממוצע למשחק, וקלע 14 נק' ב-45.8% מהשדה, ו-5.2 אס'. השיא העונתי שלו העונה היה 35 נקודות בניצחון על גלבוע גליל.

הגארד שיחגוג באפריל 27, החל את קריירת הכדורסל שלו במכללת פלורידה, ובעונתו האחרונה הגיע עם חבריו עד לפיינל פור הארצי. לאחר שניסה את מזלו בליגת הקיץ של ה-NBA, במדי ממפיס, אורלנדו ופילדלפיה, ולא צלח, חתם בקיירנס מהליגה האוסטרלית ונבחר לחמישיית העונה. ב-2015, לאחר סיבוב קצר בליגה היוונית ובפילדלפיה, חתם אצל דרושפאקה הטורקית, וב-2018, יחד עם דיוויד בלאט הוביל אותה לזכייה היסטורית ביורוקאפ ונבחר לשחקן המצטיין של המפעל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי