קטש: "אם לוקט יחליט לשוב, נקבל אותו בזרועות פתוחות"

עודד קטש
עודד קטש | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל ירושלים התראיין בתוכנית הספורט של 103FM: "עשינו צעד חשוב בניצחון על בורגס, אבל כמובן שזה לא מבטיח לנו העפלה לפיינלר פור". על שלווין מאק: "ייקח לו זמן להסתגל לכדורסל האירופי"

(גודל טקסט)

הניצחון הדרמטי ביום רביעי על בורגוס, הבטיח להפועל ירושלים את יתרון הביתיות בפלייאוף ליגת האלופות. מאמן הקבוצה עודד קטש, התראיין הערב (חמישי) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס לכך: "בהחלט עשינו צעד חשוב בניצחון על בורגוס אבל זה כמובן לא מבטיח לנו עלייה לפיינל פור, למרות שמעכשיו הדברים תלויים בנו". היריבה הבאה של הירושלמים, בשמינית הגמר, תקבע בהגרלה וזאת תהיה אחת הקבוצות שסיימה במקום הרביעי באחד משלושת הבתים ששוחקו בליגת האלופות, פרט לבית של הפועל ירושלים.

קטש נשאל על השתלבותו של שחקן הרכש האמריקאי שלווין מאק ואמר: "מאק הוא שחקן שתורם המון גם בהגנה וגם בהתקפה, למרות שאין לו הרבה ניסיון אירופאי והוא יצבור אותו בהמשך. מדובר בשחקן משמעותי שהגיע מה-NBA וכאמור ייקח לו זמן להסתגל לכדורסל האירופי אחרי שלא הצליח להשתלב אצל אטורה מסינה במילאנו, משם עבר להפועל ירושלים. המעבר מה-NBA לכדורסל האירופי הוא מעבר תהומי".

אשר לסגל הפועל ירושלים, אמר קטש: "נצטרך לקבל החלטות. טרנט לוקט עזב אותנו בשלב הזה, אחרי שאימו נפטרה ולא ברור אם הפורוורד האמריקאי יחזור. הוא גם שחקן טוב וגם אדם נפלא. נהיה סבלניים ונמתין להחלטתו. אם הוא יחליט לשוב, נקבל אותו בזרועות פתוחות".


מאק. יש למה לצפות (אתר FIBA)

ובאשר לחוק הרוסי בליגה: "האם החוק נותן יותר דקות משחק לישראלים? אני לא יודע ואני לא בעד שמאמנים יתנו לשחקן לשחק בגלל שהוא צעיר או בגלל שהוא ישראלי. אם הוא טוב, לא משנה בן כמה הוא, ראוי שישחק".

אשר לנבחרת ישראל אותה מאמן עודד קטש הוא אמר: "בראייה רחבה, בהסתכלות שנתיים-שלוש-ארבע קדימה, תהיה לנו נבחרת טובה מאוד. כרגע, המצב לא הכי טוב. שחקני מכבי תל אביב הנמנים על הנבחרת עוברים גל פציעות ואנחנו לא במצב אידאלי. נאלץ להסתדר בינתיים עם מה שיש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי