בשבת: מכבי תל אביב תתארח באילת, הפועל חולון באשדוד

דני אבדיה
דני אבדיה | עדי אבישי

הצהובים, שטרם נוצחו העונה בליגה, ישחקו אצל הדרומיים, דני אבדיה יקבל לפני המשחק את תואר הישראלי המצטיין בליגה בינואר, סטפאנוס דדאס יקבל לפני המשחק בדרום את תואר מאמן חודש ינואר

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגת העל בכדורסל שנפתח ביום שישי עם הניצחון המפתיע של הפועל תל אביב בארנה על הפועל ירושלים 80:91, ימשך בשבת עם שני משחקים: מכבי תל אביב המושלמת תתארח אצל הפועל אילת ומכבי אשדוד תארח את הפועל חולון.

הפועל אילת – מכבי  תל אביב (18:15)
הרכז נייט מייסון (24, 1.88 מ') חתם באילת, אך לא צפוי לקחת חלק במשחק. דני אבדיה יקבל לפני המשחק את תואר השחקן הישראלי המצטיין של חודש ינואר בליגת ווינר סל. הפורוורד זכה גם במלגת לימודים בסך 1,000 דולרים מתנת רענן כץ. אבי בן שימול יקבל תשורה על כניסתו למועדון 100 הקלעים הגדולים בתולדות ליגת ווינר סל.

בשבוע שעבר, הפועל אילת השיגה ניצחון חשוב מאוד במאבקי התחתית, 87:98 בחוץ על מכבי אשדוד. מכבי ת"א הגדילה את הפער בפסגה לשלושה משחקים בתום המחזור שעבר, לאחר שגברה בדרבי על הפועל  ת"א 74:84 בהיכל מנורה מבטחים. מכבי ת"א ניצחה בכל ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות, כולל 83:85 דרמטי בחצי גמר הפיינל פור אשתקד ו-76:97 בביקור הקודם שלה העונה באילת, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.


סטפאנוס דדאס. מאמן חודש ינואר (עדי אבישי)

מכבי אשדוד – הפועל חולון (20:00)
סטפאנוס דדאס יקבל לפני המשחק את תואר מאמן חודש ינואר בליגת ווינר סל. ליאור אליהו יקבל תשורה על הגעתו ל-2,000 ריבאונדים בליגת ווינר סל. בשבוע שעבר, מכבי אשדוד הסתבכה עוד יותר בתחתית, בעקבות הפסדה השני העונה להפועל אילת (98:87), שהותיר אותה במרחק של ארבעה משחקים מחוף מבטחים. הפועל חולון תקעה יתד במקום הרביעי לאחר ניצחון חוץ חשוב על עירוני נס ציונה, 78:87.

אשדוד גברה על חולון 89:100 במפגש האחרון ביניהן בהיכל הקריה, אחרי שעד אז עמדה על מאזן של ניצחון בודד מ-12 משחקי בית בליגה הבכירה מול הסגולים. בארבעה מתוך שבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, המנצחת הגיעה לכמות נקודות תלת-ספרתית, כולל בסיבוב הראשון העונה: 86:103 לחולון בבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי