צפו בתקציר: מכבי חיפה גברה 84:93 על גלבוע/גליל, ראשל"צ ניצחה את באר שבע

גרגורי ורגאס
גרגורי ורגאס | מאור אלקסלסי

המשחק בגן נר היה צמוד בדקות הפתיחה, אך לראשונה מאז 2018, ורגאס רשם טריפל-דאבל בליגת העל וכיכב מעל כולם, סורקין קבע שיא קריירה (22 נקודות, 6/6 מחוץ לקשת). אריאל הצטיין ב-72:80 של הכתומים

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגת העל בכדורסל נמשך הערב (שני) עם שני משחקים. תחילה, מכבי חיפה יצאה למשחק חוץ לא פשוט אצל הפועל גלבוע/גליל והמשיכה את המומנטום החיובי מהניצחון על הפועל ירושלים במחזור הקודם. במקביל, מכבי ראשון לציון גברה בביתה על הפועל באר שבע.

הפועל גלבוע/גליל – מכבי חיפה 93:84
כאמור, הקבוצה של דניאל סאואנה קיבלה רוח גבית חזקה מאוד לאחר המשחק הקודם, בו ניצחה בצורה אדירה את ירושלים ובכך שכחה מהמשחק נגד מכבי תל אביב בו הפסידה. מנגד, הקבוצה מגן נר הפסידה במחזור הקודם אצל ראשל"צ ונתקעה במקום העשירי.

במשחק הערב, האדומים היו בהחלט היו בתמונת המשחק במחצית הראשונה, כאשר יפתח זיו וג'מאר גאלי קלעו כמה סלים חשובים כדי לשמור על המשחק מאוזן. מגד, גרגורי ורגאס היה האיש החשוב ביותר של החיפאים, עם טריפל דאבל אדיר. (לראשונה מאז 2018 בליגת העל) עם 16 נקודות, 12 ריבאונדים ו-13 אסיסטים, כולל מספר מסירות לרומן סורקין בן ה-23, שקבע שיא קריירה עם 22 נקודות (6/6 מחוץ לקשת) שרובן הגיעו בדקות הסיום ועזרו לאורחת לנצח את ההתמודדות.


גרגורי ורגאס. ארכיטקט הניצחון עם טריפל-דאבל (מאור אלקסלסי)

מכבי ראשון לציון – הפועל באר שבע 72:80 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
בחזרה הגרנלית לקראת חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל ירושלים ביום שני הבא, ראשון לציון השלימה ניצחון שלישי ברציפות נגד הפועל ב"ש מהתחתית. הכתומים נראו טוב מאוד בכל חלקי המשחק, ונהנו מיום נהדר של אדם אריאל, שקלע 21 נקודות. לצידו, גם עוז בלייזר (10) וג'יימס קלי (12) קלעו בספרות כפולות. דריל מונרו היה גם הוא בורג מרכזי במשחק של קבוצתו, כשרשם 9 נק', 8 ריב' ו-6 אס'. מנגד, טי. ג'יי. וויליאמס קלע 21 עבור הדרומיים, אך זה לא עזר וקבוצתו רשמה הפסד השני ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי