קטש לקראת ראשל"צ: "נוצרה יריבות אמיתית", גודס: "הנשק שלנו זו ההגנה"

עודד קטש, גיא גודס, גביע המדינה
עודד קטש, גיא גודס, גביע המדינה | אודי ציטיאט

מאמן הפועל ירושלים לפני חצי גמר גביע המדינה: "אנחנו לא מספיק טובים במשחקים האחרונים". טימור: "רוצים לראות את הקהל שלנו". נהריה תפגוש את נס ציונה במקביל. פרנקו: "רוצים לעשות היסטוריה עבור המועדון"

(גודל טקסט)

גביע המדינה בכדורסל יחזור מחר (שני) עם משחקי שלב חצי הגמר, אשר ייערכו בהיכל ביד אליהו. תחילה, עירוני נס ציונה תפגוש את עירוני נהריה, כאשר שני המועדונים מכוונים לזכייה ראשונה בהיסטוריה בתואר הנכסף. לאחר מכן, מחזיקת התואר הפועל ירושלים תתמודד מול מכבי ראשון לציון לשחזור משחק הגמר מהעונה שעברה.

מאמן האדומים עודד קטש אמר לקראת המשחק: "מגיעים רגועים למשחק. בעונה שעברה הגמר היה בבית שלנו ובגלל זה היינו לחוצים יותר. אני חושב שאחרי הפיינל פור בליגה ובגביע האחרונים, נוצרה יריבות אמיתית בין המועדונים. מי שמסתכל על המשחקים האחרונים שלנו רואה שאנחנו לא מספיק טובים ונצטרך להוכיח את עצמנו מחדש מחר. גם אם אומרים שאנחנו פייבוריטים, אני לא חושב שזה משנה משהו. אסור לנו לשכוח שצריך גם ליהנות מהמעמד".

אחרי המאמן, גם הקפטן של ירושלים בר טימור הוסיף: "היו לנו משחקים לא טובים לאחרונה. אנחנו לא יכולים פשוט ללחוץ על איזה כפתור ולעשות סוויץ'. כולם יודעים מה החשיבות של שבוע הגביע. הקהל שלנו ועזר לנו והוא ידוע בתמיכה שלו. מחכים לראות את האוהדים מחר ורוצים לעשות משחק טוב".


שחקני הפועל ירושלים מניפים את הגביע בעונה שעברה (אודי ציטיאט)

מנגד, מאמן מכבי ראשל"צ גיא גודס הבהיר: "לא צריך להסביר כמה איכויות יש להפועל ירושלים כקבוצה. היא כישרונית מאוד ונצטרך לעשות באמת את המיטב שלנו ב-40 דקות של המשחק. ברור שנעשה את זה גם דרך משחק ההגנה, שהוא הנשק שלנו העונה". הקפטן עוז בלייזר הוסיף: "אחרי שהגענו בעונה שעברה לגמר בליגה ובגביע, מקווה שהעונה נזכה סוף סוף בתואר. חושב שיש יתרון בזה ששיחקנו העונה ביורוקאפ ולמדנו להתמודד מול יריבות בסדר גודל כזה. ירושלים היא קבוצה אירופאית לכל דבר"

עוד לפני המשחק בין הקבוצה מהבירה ולכתומים, עירוני נהריה ונס ציונה יעלו לפרקט ביד אליהו ויתחרו על הכרטיס למשחק הגמר. דני פרנקו אמר לקראת המשחק: "ניצחנו שני משחקים ברצף עכשיו אבל אני מקווה שזה לא השיא שלנו העונה. זה אתגר שהעיר הזו חיכתה לו. זה משחק אחד בלבד וזה היופי של הגביע". טוני גפני הוסיף אחריו: "לא חושב שיש כאן אנדרדוג. בפיינל פור צריך לנצח בסך הכל שני משחקים בשביל לזכות בגביע".

מצידה של נס ציונה, המאמן נדב זילברשטיין סיפר: "בתור מועדון צעיר, שגדל משנה לשנה, אני חושב שההשתתפות שלנו בחצי גמר הגביע זה צעד נוסף בהתפתחות שלנו. רוצים לייצר מסורת ויש לנו רצון גדול להצליח מחר. בהתחשב באמצעים הכלכליים שלנו, אנחנו מרגישים שאנחנו כל הזמן מתקדמים". הקפטן טל דן סיכם: "עבדנו קשה כדי להגיע לכאן ורוצים לעשות היסטוריה עבור המועדון והעיר. ביחד עם הקהל יהיה אווירה מיוחדת".


דני פרנקו. "רוצים לעשות היסטוריה למועדון ולעיר" (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי