נמלט מסין בגלל הקורונה? מאני האריס חתם בהפועל חולון

מאני האריס
מאני האריס | באדיבות האתר הרשמי של הפועל חולון

רכש מרשים לסגולים. הגארד (30, 1.96 מ') שנבחר בעבר ל-MVP בליגת האלופות של פיב"א אחרי שהוביל את א.א.ק אתונה לזכייה במפעל, מצטרף עד תום העונה. דדאס: "מנהיג אמיתי, יעזור לקבוצה להיראות יותר טוב"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

יומיים לאחר שחרורו של טרוי קופיין, הפועל חולון צירפה היום (ראשון) רכש מרשים: מדובר במאני האריס, גארד בן 30 המתנשא לגובה 1.96 מ' שיצטרף לסגולים עד התום העונה. האריס, שהיה חתום בשנדונג מהליגה הסינית, מגיע לישראל לאור ביטולה של אותה ליגה בעקבות נגיף הקורונה ויהיה הזר השלישי של הקבוצה, לצד מרקוס פוסטר וראיין תומפסון.

האריס שיחק שלוש עונות במכללת מישיגן המפוארת, שם הפך לשלישי בתולדות הוולברינס שמגיע ל-1600 נקודות. ברזומה שלו 93 משחקים ב-NBA, שהתחלקו בין קליבלנד קבאלירס, לוס אנג'לס לייקרס ודאלאס מאבריקס ובהם העמיד ממוצעים של 6.2 נקודות ו-2.7 ריבאונדים.

בעונת 2017/18, האריס הוביל את א.א.ק אתונה לזכייה בליגת האלופות של פיב"א ונבחר לשחקן המצטיין במפעל, עם ממוצעים של 17.1, 5.1 כדורים חוזרים ו-2.4 אסיסטים למשחק. כמו כן, השחקן זכה עם הקבוצה מבירת יוון בגביע המקומי, כשגם בו הוא נבחר ל-MVP. לאחר אותה עונה חתם באולימפיאקוס, אך שוחרר לפני תחילת העונה ואחרי תקופה קצרה בריטאס וילנה הליטאית, עבר לבשאקשיר הטורקית – שם שיחק תחת מאמן חולון הנוכחי, סטפאנוס דדאס.

דדאס התייחס להחתמה: "קיבלנו החלטה משותפת ביחד עם ההנהלה להוסיף שחקן שיכול לעזור לנו בכל ההיבטים. מדובר בשחקן טוב ומנוסה שיכול לשפר את כולם, לעזור לנו באתלטיות, בריבאונדים וברגעים קשים. מאני הוא מנהיג אמיתי והוא יכול לגרום לקבוצה להראות טוב יותר ולממש את הפוטנציאל שלנו. המהלך הזה מחזק את המטרה שלנו להיות קבוצה קשוחה שתתמודד בפלייאוף על משהו טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי