צפו בתקציר: 74:98 למכבי תל אביב על הפועל באר שבע

טיילר דורסי
טיילר דורסי | דני מרון

אחרי רבע ראשון צמוד, המארחת פתחה פער דו ספרתי וחזרה אל מסלול הניצחונות בליגת העל. בכורה לג'קסון, אבדיה ודורסי הצטיינו עם 20 נקודות כ"א, גם סטודמאייר סיפק משחק טוב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חזרה לנצח הערב (שלישי) בליגת העל, עם 74:98 ביתי על הפועל באר שבע. אחרי הפסד הבכורה בזירה המקומית העונה, נגד הפועל אילת, הצהובים הסתדרו גם ללא סקוטי ווילבקין החולה ונהנו מערב מצוין של טיילר דורסי ודני אבדיה. האלופה ומוליכת הטבלה עלתה למאזן 1:17, החבורה מבירת הנגב ספגה הפסד שלישי רצוף ונותרה במקום הלפני אחרון עם שישה ניצחונות ו-12 הפסדים.

באר שבע הצליחה להישאר צמודה במהלך הרבע הראשון, שבסיומו ירדה בפיגור נקודה בלבד, אך בהמשך המארחת לחצה על הדוושה והגבירה את קצב הקליעה. בהפסקה עוד עמד ההפרש על חד ספרתי, אולם ברבע השלישי פערי הרמות באו לידי ביטוי ובצד האדום לא היה מענה, מלבד טי.ג'יי וויליאמס ודשון באטלר שהיו היחידים שסיפקו נקודות.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי (8 ריבאונדים, 8 אסיסטים) ודני אבדיה (7 ריבאונדים) 20 כל אחד, אמארה סטודמאייר 14, אלייז'ה בראיינט 13, ג'ייק כהן 12, אות'לו האנטר 11, ארון ג'קסון 5, דורי סהר 3.

קלעו להפועל באר שבע: דשון באטלר 20, טי.ג'יי וויליאמס 19, סטיב זאק 9, ספנסר וייס וג'ון פטרוסלי 7 כל אחד, עמית שמחון 6, פיליפ הרץ 3, עמית זיס 2 ובן אלטיט 1.

דני אבדיה. עוד הופעה גדולה שלו (דני מרון)
דני אבדיה. עוד הופעה גדולה שלו (דני מרון)
ג'קסון. דקות בכורה בליגת העל (דני מרון)
ג'קסון שיחק דקות ראשונות בליגת העל (דני מרון)

מהלך המשחק
טיילר דורסי, אלייז'ה בראיינט, דני אבדיה, ג'ייק כהן ואות'לו האנטר פתחו בחמישייה של מכבי תל אביב, באר שבע עלתה עם טי.ג'יי וויליאמס, ג'ון פטרוסלי, עמית שמחון, דשון באטלר וסטיב זאק. שמחון ו-וויליאמס העלו את באר שבע ל-0:5 מהיר, אבל הצהובים הפכו עם ריצת 2:12 בהובלת האנטר, כהן ובראיינט. פטרוסלי ובאטלר צימקו ל-15:13, אבדיה קלע שלשה, אמארה סטודמאייר עלה מהספסל והוסיף נקודות מהעונשין שהעלו את היתרון של הביתיים לשבע. וויליאמס עם הטבעה, ובן אלטיט צמצמו ל-22:21 בסוף הרבע הראשון.

ג'קסון קלע סל בכורה בליגה, דורסי חדר יפה פעמיים וקבע 21:28. עמית זיס השיג נקודות בצד השני, אבל הצבע של האדומים המשיך להיות פרוץ והאנטר ודורסי ניצלו זאת כדי להגדיל ל-25:34. שמחון, וויליאמס וספנסר וייס ירו שלשות וקירבו את באר שבע, מה שגרם ליאניס ספרופולוס להזעיק פסק זמן ביתרון 34:37. אבדיה חזר מהספסל עם סל, האנטר הטביע וכהן הוסיף קליעה משלו, כאשר מיד אחרי גם סחט עבירה בלתי ספורטיבית מבאטלר. דורסי צלף פעמיים מחוץ לקשת, באטלר השיב בשני סלים והוריד את באר שבע להפסקה בפיגור 52:44.

וויליאמס בדרך לעוד שתי נקודות, על סטודמאייר (דני מרון)
וויליאמס היה מנקודות האור היחידות בבאר שבע (דני מרון)

וויליאמס המשיך את ערב הקליעה המוצלח ושמר את האורחת במרחק סביר, אבל אבדיה החזיר ההפרש לדו ספרתי, ג'קסון קלע שלשה וסטודמאייר קבר דאנק בדרך ל-50:61. בראיינט חטף והמשיך למהלך של ועבירה, אבדיה צלף פעמיים מעבר לקשת, אבל באטלר ופטרוסלי צימקו שוב וקבעו 72:60. שלשה של כהן וסל נוסף של דורסי עשו 60:77 בסיום הרבע השלישי.

סטודמאייר קיבל הזדמנות לשחק והשיב עם 14 נקודות (דני מרון)
סטודמאייר קיבל הזדמנות לשחק והשיב עם 14 נקודות (דני מרון)
התקשו לעמוד בקצב. שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים (דני מרון)
התקשו לעמוד בקצב. שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי