צפו בתקציר: הפועל חולון גברה 82:88 על מכבי חיפה

מרקוס פוסטר
מרקוס פוסטר | עדי אבישי

הסגולים מחקו פיגור דו ספרתי מוקדם, אך גם שמטו יתרון של 15 נקודות בעצמם לפני שהבטיחו את הניצחון. מרקוס פוסטר הצטיין שוב עם 27 נקודות, גרגורי ורגאס היה רחוק אסיסט מטריפל-דאבל בצד השני

(גודל טקסט)

בזמן שארבע קבוצות עסוקות השבוע במשחקי ההכרעה של גביע המדינה, הפועל חולון ומכבי חיפה נפגשו הערב (שלישי) למשחק מוקדם מהמחזור ה-20 בליגת העל, שממנו הסגולים יצאו עם ניצחון 82:88. קבוצתו של סטפאנוס דדאס התאוששה מההפסד לאשדוד, בעוד החיפאים נעצרו לאחר שני ניצחונות רצופים.

הירוקים פתחו טוב יותר ואף עלו ליתרון של 11 נקודות כבר ברבע הראשון, אולם המארחת חזרה למשחק עם ריצת 0:13 שנמשכה לתוך הרבע השני. ההובלה עברה מצד לצד מספר פעמים ולקראת ההפסקה, גיא פניני וטי.ג'יי קליין העניקו לחולון יתרון 42:47. ברבע השלישי, הסגולים פתחו בעצמם פער דו ספרתי בעזרת שלשות של ראיין תומפסון ומרכוס פוסטר, כאשר באמצע הרבע האחרון ההפרש הגיע כבר ל-15. גרגורי ורגאס ויונתן מור קלעו שלשה כל אחד, מייקל בריסקר הוסיף חמש נקודות רצופות וחיפה צימקה כבר למינוס ארבע, אבל ג'ו אלכסנדר צלף מחוץ לקשת ובהמשך חולון סגרה עניין מהקו כדי להבטיח את הניצחון.

קלעו לחולון: מרקוס פוסטר 27, ג'ו אלכסנדר 18, ראיין תומפסון 12, גיא פניני וטי ג'יי קליין 11 כ"א, יואב אוחיון 8, שלומי הרוש 1.

קלעו למכבי חיפה: סקוט סאגס 16, מייקל בריסקר 13, נסטור קולמנארס 12, גרגורי ורגאס ורומן סורקין 11 כ"א, ג'יימס יאנג 9, יונתן מור 8, גיל אמיתי 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי