מכבי ראשל"צ: דיאנג'לו הריסון מגיע, ג'ורדן סווינג שוחרר

ג'ורדן סווינג
ג'ורדן סווינג | עדי אבישי

הגארד האמריקאי ששיחק לפני שתי עונות בהפועל גלבוע/גליל, שוחרר לבקשתו מקבוצת לה פורטל, נועלת הטבלה הצרפתית, והוא מצטרף לקבוצתו של גיא גודס

(גודל טקסט)

הגארד האמריקאי דיאנג'לו האריסון ששיחק לפני שתי עונות בהפועל גלבוע/גליל, בדרך למכבי ראשל"צ לאחר שבקבוצה של גיא גודס החליטו לוותר על שרותיו של ג'ורדן סווינג שהעמיד עד כה ממוצעים 15.3 נקודות ב-28.2 דקות. סווינג הוצע למספר קבוצות ביניהן להפועל אילת.

האריסון ( 26, 1.93), שוחרר אתמול (רביעי) מלה פורטל, נועלת הטבלה הצרפתית. במדי גלבוע/גליל, תחת המאמן אריאל בית הלחמי, הוא היה מהבולטים עם ממוצעים של 16.9 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים. כמו ז'אק לידיי חברו לקבוצה בגלבוע, שודרג האריסון כשעבר לאניסיי מרוסיה, והעונה כאמור חתם בלה פורטל, הנמצאת בדרך הבטוחה לליגה השנייה בצרפת, ובמדיה רשם 15.9 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. הוא הביע אי שביעות רצון ממיקום הקבוצה וביקש לעזוב.

בנוסף, במכבי ראשל"צ שהודחה ממשחקי גביע המדינה בחצי הגמר בידי מחזיקת הגביע מירושלים, מנסים להשאיר את פרדריק ברודיון. בקבוצה, המבקשת שלא לחרוג מהתקציב, בוחנים אפשרות להעביר את הגארד נמרוד טישמן מהבולטים בשורותיה בעונה שעברה לעירוני נס ציונה שמבקשת לעבות את הסגל הישראלי שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי