טיילור ברון חזר להפועל באר שבע

טיילור ברון
טיילור ברון | דני מרון

הגארד בן ה-28 שב למדים האדומים בהם שיחק בעונה שעברה ורשם ממוצעים של 14.9 נקודות ושישה ריבאונדים. ייעדר מהמשחק בשבת מול מכבי אשדוד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע, שתארח בשבת ב-18:30 את מכבי אשדוד לקרב תחתית לוהט, החזירה היום (חמישי) לשורותיה את טיילור ברון. הגארד בן ה-28, אשר מתנשא לגובה של 201 סנטימטרים, רשם בעונה שעברה בקבוצה ממוצעים של 14.9 נקודות ושישה ריבאונדים. 

השחקן חתם בקבוצה עד לסיום העונה ומצטרף ליתר הזרים, סטיב ז'אק, טי ג'יי וויליאמס, דשון באטלר וג'ון פטרוסלי. בשבוע שעבר סיים את דרכו במדי ברייסבין בולטס מהליגה האוסטרלית שהסתיימה, בה תרם 6.8 נקודות ו-2.3 אסיסטים בבמוצע למשחק.

הקבוצה נמצאת ברצף שלילי של שלושה הפסדים, ובמועדון חוששים שהפסד נוסף והמומנטום בו נמצאת אשדוד יגרור אותם אל עבר התחתית. זו בעצם הסיבה שבקבוצה "הלכו על בטוח" והחתימו את ברון, שייעדר מההתמודדות בשבת.

בבירת הנגב, כמו בשאר קבוצות הליגה כמובן, טרם יודעים כמה קבוצות ינשרו לליגת המשנה בסיום העונה, והדבר יתברר רק לאחר החלטת הוועדה המיוחדת שהוקמה על ידי מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל. לאחרונה התבטא עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל, וסיפר כי בתום העונה יעלו לליגה בוודאות שתי הקבוצות מהלאומית, אך את מספר היורדות הוא טרם ידע לציין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי