ליאור אליהו שבר את ידו, עלול להיעדר עד תום העונה

ליאור אליהו
ליאור אליהו | עדי אבישי

הפורוורד בן ה-34 נפצע במהלך אימון מכבי אשדוד ובמועדון חוששים שישוב לפרקט רק בעונה הבאה. הפועל באר שבע תנצל זאת ותצא מרצף ההפסדים?

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

מכה למכבי אשדוד: ליאור אליהו שבר את ידו אתמול (חמישי) באימון שערכה הקבוצה לקראת משחק התחתית נגד הפועל באר שבע והחשש במועדון שהוא סיים את העונה.  אליהו בן ה-34, לו עונה טובה (9.3 נק', 7.1 ריב' ו-3.7 אסיס', ב-28.3 דקות) ב-16 משחקים מצטרף באשדוד לחברו לקבוצה הפורוורד לה דונטה הנטון שנפצע בברכו לפני שלושה מחזורים וככל הנראה לא ישוב גם הוא לשחק העונה. בעקבות כך, נותרו לאשדוד שני ישראלים בכירים בלבד – סטו דאגלאס ועודד ברנדווין. מי שכן יעמוד לרשותו של ברד גרינברג יהיה אלייז'ה ג'ונסון שנפצע במשחק הניצחון על מכבי חיפה, במועדון ביטלו אפשרות שהוא סובל מפציעה רצינית, לאחר שעבר בדיקה.

בנושא המקצועי, מכבי אשדוד עומדת לראשונה העונה על רצף ניצחונות ליגה (69:82 על הפועל "יונט" חולון ו-88:91 על מכבי חיפה) – אחרי שניצחה רק פעם אחת ב-15 המחזורים הקודמים. במחזור שעבר קיבלו "הדולפינים" תצוגת שיא מפול סטול שקלע 27 נקודות ומסר 10 אסיסטים ומאלכס צ'וברביץ' שתרם 13 נקודות, 11 ריבאונדים ו-4 חסימות. מארק טולפסן, מלך סלי הליגה אשתקד, קלע 6 נקודות בבכורה המחודשת שלו בקבוצה.

מנגד, הפועל באר שבע יצאה לפגרה עם רצף של ארבעה הפסדים – שווה לשפל העונה שלה שנקבע בסיבוב הראשון. במחזור האחרון לפני חלון הנבחרות ספגה הקבוצה הפסד בית כואב להפועל גלבוע/גליל, 85:81. האדומים מהנגב חזרו מפיגור 16 במחצית לשוויון ברבע הרביעי, אבל נוצחו לבסוף ונשארו במרחק 2 נקודות בלבד מהמקום האחרון. סטיב זאק הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 19 נקודות, דאשון באטלר הוסיף 16 נקודות, 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים.


רמי הדר. קבוצתו תנצל את חסרונו של ליאור אליהו? (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי