דדאס: "הרגשות מעורבים". קטש: "מודאג ממשחק ההגנה"

סטפאנוס דדאס
סטפאנוס דדאס | עדי אבישי

מאמן הפועל חולון לאחר ההפסד הביתי 115:112 לירושלים: "ניצחנו בשלושה רבעים והפסדנו". מאמן הפועל ירושלים: "אנחנו לא יכולים להיראות ככה. בדרך הזאת, לא נעמוד במטרות שהצבנו"

(גודל טקסט)

משחק ההשלמה מהמחזור השביעי בליגה שבו ניצחה היום (שישי) הפועל ירושלים בחץ את הפועל חולון 112:115, היה אחד מהגדולים בשנים האחרונות. 29 שלשות נקלעו במשחק רב הנקודות.

מאמן הפועל חולון סטפאנוס דדאס אמר בסיום: "קודם כל, אני רוצה לברך את הפועל ירושלים והמאמן שלה על הניצחון. חשבתי קצת על המשחק ותלוי מאיזו זווית מסתכלים עליו. ניצחנו בשלושה מתוך ארבעה רבעים, אבל להם הספיק לנצח ברבע אחד. יש ממשחק כזה רגשות מעורבים, כי הצלחנו לחזור מפיגור מול קבוצה איכותית יותר וברור שמחוברת יותר שהייתה צעד לפנינו, אבל ניסיתי לחשוב חיובי".

דדאס הוסיף: "קלענו 112 נקודות ועדיין הפסדנו. אם להיות כן, ירושלים קלעה המון זריקות קשות. את בראון אי אפשר לעצור, פשוט לא הצלחנו, וגם השחקנים שלי מילאו את ההוראות רק במחצית השנייה – וככה אי אפשר לעצור את הקצב של ירושלים. קלענו את אותה כמות סלים, אבל הם עשו זאת משלוש וזו הייתה נקודת המפתח. אם במקום להטביע היינו קולעים יותר שלשות, אולי היינו מנצחים. השחקנים לא הצליחו בתוכנית המשחק כי הם פגשו קבוצה טובה ואולי נפגוש אותם בעתיד שוב ונראה מה יהיה".

השינויים שעשה במהלך המשחק: "זה לא היה קל, אבל טי.ג'י היה חייב לשחק כי הוא מסוכן מבפנים ומבחוץ וזה עלה לג'ו בדקות כי אז הייתי צריך להזיז את פניני. אני מאמין בכימיה. אדבר עם השחקנים שלי, נראה מה אנחנו יכולים לעשות טוב יותר במשחקים הבאים ונתקדם".


קטש. מאוכזה ממשחק ההגנה (דני מרון)

מאמן המנצחים עודד קטש, אמר בסיום: "לא ככה חשבתי שנחזור מהפגרה, לא באנרגיות האלה. זה היה משחק נטול הגנות. לא שיחקנו את הסגנון שלנו. חולון משחקת קצת אחרת מקבוצות אחרות מבחינת הגנה וזה אומר שצריך לטפל בכך בדרכים אחרות. היינו קצת רכים בהגנה, כדורים ברחו לנו מהידיים, כאילו הגענו עייפים דווקא אחרי הפגרה או שזו שעת המשחק. אני לא יכול לשים על כך את האצבע. זה כבר קרה לנו פעמיים או שלוש העונה, שפשוט אף אחד לא עשה עבודה טובה בהגנה, אני לא יכול לציין אפילו שם אחד וזה משהו שאני לא אוהב".

עוד אמר קטש: "התקפית היינו בסדר, למרות שיש לי גם הערות התקפיות אפילו שזו קצת חוצפה לומר. ניצחנו קבוצה קשה, אבל לעמוד במטרות שלנו לא נוכל עם הגנה כזאת. נכון שהיו כמה דקות של הגנה טובה ואני חושב שזה מה שהכריע את המשחק, אבל בחצי השני נגררנו לסגנון שלהם ולמזלנו קלענו טוב, עשינו מהלכים גדולים וגם יכולות אישיות, אבל ככה אנחנו לא יכולים להיראות".


פלדין. לפחות ממשחק ההתקפה המאמן מרוצה (דני מרון)

על משחק ההתקפה: "ברור שאנחנו תלויים בהתקפה, אבל מהיכרות עם השחקנים אני יודע מה הם יכולים לתת וכולם כולל כולם לא היו מרוכזים. יש הבדל בין לחטוף 80 נקודות ל-112. ביום קליעה כזה אפשר לנצח בזכות נקודה יותר, אבל אי אפשר להמר על עונה שלמה אם כדורים ייכנסו או לא. אנחנו צריכים לדעת לנצח גם ביום קליעה לא טוב וזה לא יקרה עם הגנה כזאת. מהמשחק הזה יש לי רק דאגות, אני יוצא מהמשחק הזה עם המון חששות. זה לא ניצחון שאני יכול לשמוח ממנו בתור מאמן".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי