צפו בתקציר: הפועל ירושלים הביסה 84:99 את אילת

ג'יימס פלדין
ג'יימס פלדין | דני מרון

מחזיקת הגביע רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות באולם הדרומי בליגה, ללא ג'ייקובן בראון שזכה למנוחה. שלווין מאק בלט עם 17, תמיר בלאט הוסיף 15. מנגד, ג'ון ג'נקינס קלע 18 בבכורה. הפועל ת"א הפסידה לנס ציונה

(גודל טקסט)

יומיים אחרי שניצחה את הפועל חולון בתום משחק משוגע שהסתיים בניצחון 112:115, השחקנים של עודד קטש המשיכו את הכושר הנפלא באילת עם 84:99 קליל באולם הדרומי בליגה והם הסתדרו ללא ג'ייקובן בראון שזכה למנוחה. מאוחר יותר מכבי ראשון לציון ניצחה 63:76 את עירוני נהריה ובמשחק שנעל את הערב הפועל תל אביב ממשיכה להסתבך בתחתית לאחר 95:90 נגד נס ציונה.

הפועל אילת – הפועל ירושלים 84:99
הפתיחה הייתה שייכת לתמיר בלאט, שצלף שלוש שלשות בתוך שש דקות בדרך ל-8:20. הולנד נכנס למשחק עם חמש נקודות רצופות והוריד את הפועל ירושלים ליתרון 14:28 אחרי רבע התקפי במיוחד. המגמה המשיכה גם ברבע השני ובהובלתו של סולימאן בריימו האורחת ירדה למחצית ביתרון 33:52.

המשחק החד צדדי נמשך לאותו כיוון, שלווין מאק טיישון תומאס בלטו, יהונתן שולדבראנד ואריק תומפסון ניסו לצמק והורידו את אילת לרבע אחרון חסר משמעות בפיגור של 73:57. כצפוי הרבע האחרון התנהל כגארבג' טיים אחד גדול, אותו אילת אמנם ניצחה בנקודה אך לא התקרבה להפועל ירושלים שניצחה 84:99.

עוד ניצחון להפועל ירושלים. עודד קטש (אודי ציטיאט)

הפועל תל אביב – עירוני נס ציונה 95:90 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
אחרי ארבעה הפסדים רצופים, עירוני נס ציונה חזרה למסלול הניצחונות. ללא הקפטן טל דן המושעה וברוטציה מאוד קצרה, השיגה ניצחון חוץ על הפועל תל אביב, בעיקר בזכות ריצה ברבע השלישי. כל שחקני החמישייה של נס ציונה קלעו בדאבל פיגרס, כאשר מי שהצטיין היה ג'ף וויטי עם ערב מפלצתי של 19 נקודות, 15 ריבאונדים ו-7 חסימות. בנוסף גם ג'יי.פי טוקוטו הציג משחק נהדר של עם 22 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. מנגד ג'ורדן המילטון הוביל עם 25 נקודות, לטאביוס וויליאמס הוסיף 18 ו-13 ריבאונדים, אך זה לא הספיק למארחת, הנמצאת במקום הלפני האחרון לצאת לדרך חדשה.

מכבי ראשון לציון – עירוני נהריה 63:76 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
הקבוצה מעיר היין התאוששה מההפסד למכבי תל אביב בדרך לניצחון ביתי על הקבוצה הצפונית בליגה שרשמה הפסד שני ברציפות. דיאנגלו האריסון הוביל את רשימת הקלעים של המנצחת עם 17, נמרוד טישמן הוסיף 12. מנגד דומיניק ווטרס בלט עם 15 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי