משרד הבריאות קבע: מכבי תל אביב מחויבת לשהות בבידוד

שמעון מזרחי
שמעון מזרחי | עדי אבישי

הצהובים שיחקו נגד אנדולו בזמן שהיו אמורים לשהות בבידוד וטענו כי לא קיבלו הנחיה רשמית, הגוף הממשלתי הבהיר: "הקבוצה לא הוחרגה מתחולת הצו, הפרתו מהווה עבירה על החוק". בינתיים, אלופת ישראל המריאה לבלגרד

(גודל טקסט)

הנחיות משרד הבריאות שהתפרסמו אתמול (רביעי) בנוגע לנגיף הקורונה חייבו את קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב לשהות בבידוד, זאת מכיוון שהצהובים חזרו מספרד לפני 13 ימים לאחר ששיחקו נגד ולנסיה במסגרת היורוליג. למרות זאת, במועדון קיימו אתמול את המשחק הביתי נגד אנדולו אפס כרגיל, בטענה כי שלא קיבלו הנחיה רשמית להיכנס לבידוד.

היום הגיעה אחת כזו – בהודעת הבהרה רשמית מטעם משרד הבריאות, עליה חתום דובר הארגון אייל בסון, נכתב: "קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב לא הוחרגה מתחולת הצו ואם שחקניה שהו במדינה שהחוזרים ממנה מחויבים בבידוד, אז גם הם מחויבים לשהות בבידוד. הפרה של הצו מהווה עבירה על החוק ועלולה לגרום נקיטת צעדי אכיפה נגד המפרים".

מוקדם יותר, יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי התראיין לגלי צה"ל וגרס כי אין צורך ששחקני אלופת המדינה ישהו בבידוד, שכן היציאה לספרד והחזרה ממנה נעשו במטוס חכור והאוהדים שטסו עם הקבוצה ישבו רחוק מהפרקט במהלך המשחק, כך שלא נוצר מגע ביניהם לבין השחקנים. בתגובה לדבריו של מזרחי, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות – פרופסור איתמר גרוטו, קבע כי מכבי תל אביב עברה על ההנחיות כשלא נכנסה לבידוד ולכן משרד הבריאות ישקול צעדים נגד הקבוצה.

למרות סוגיית הבידוד, מכבי תל אביב המריאה בשעות הצהריים לבלגרד לקראת המשחק נגד הכוכב האדום. משרד הבריאות אישר את יציאת הקבוצה לסרביה לאחר ששמעון מזרחי שוחח עם בכירים בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי