הפועל ת"א תקיים טקס לכבוד פרנקו, משעור צפוי לערוך בכורה

דני פרנקו
דני פרנקו | דני מרון

האדומים יארחו מחר (שבת ב-21:00) את עירוני נהריה ויגידו תודה למאמנם לשעבר. הרכש החדש צפוי לקבל דקות ראשונות. במשחק נוסף, מכבי חיפה תפגוש את הפועל אילת (18:30)

(גודל טקסט)

בצל החשש מהתפשטות מגיפת הקורונה בישראל, שני משחקים ייערכו מחר (שבת) במסגרת המחזור ה-21 בליגת ווינר סל: מכבי חיפה תארח את הפועל אילת (18:30) והפועל תל אביב תשחק בביתה נגד עירוני נהריה (21:00).

מכבי חיפה (10:10) – הפועל אילת (12:8)
אחרי שלושה משחקי חוץ רצופים, מכבי חיפה תשוב להיכל הביתי ותקווה לחזור גם למסלול הניצחונות. מבחינה מקצועית, ג'ורדן סווינג עשוי לערוך הופעת בכורה בשורות הירוקים, ששחרו השבוע את סקוט סאגס. אצל הפועל אילת, שהפסידה בחזור שעבר להפועל ירושלים אחרי רצף של שלושה ניצחונות, אבי בן שימולייעדר בגין פציעה וחברו לקבוצה, רפי מנקו, יקבל לפני המשחק את תואר שחקן החודש הישראלי בליגת ווינר סל ומלגת לימודים בסך 1,000 דולרים מתנת רענן כץ.

מכבי חיפה עומדת על רצף ניצחונות הבית השני הכי ארוך בליגה אחרי זה של מכבי ת"א (חמישה), בעוד הפועל אילת עומדת על רצף ניצחונות החוץ הכי ארוך בליגה: שלושה, אחרי שפתחה את העונה במאזן חוץ של 7:0. המאזן בין הקבוצות בכל הזמנים בעונה הרגילה עומד על שוויון מוחלט: 12 ניצחונות לכל קבוצה, אחרי שאילת גברה על הירוקים בכל שלושת המפגשים האחרונים.

הפועל ת"א (13:7) – עירוני נהריה (12:8)
אחרי שלושה הפסד בית רצופים, הפועל תל אביב תנסה לשוב למסלול הניצחונות על חשבון הקבוצה הצפונית, שתגיע לדרייב אין במומנטום שלילי משלה. הרכש החדש כרם משעור צפוי לערוך הופעת בכורה במדי הפועל תל אביב, שתערוך טקס למאמנה לשעבר דני פרנקו ושחקני הקבוצה בשנים האחרונות, ג'רל מקניל וטוני גפני. אותו מקניל ירצה השעיה אוטומטית בעקבות הרחקתו השנייה העונה.

שתי הקבוצות מדורגות בתחתית הליגה באחוזים מעבר לקשת: עירוני נהריה עשירית עם 30.6% והפועל תל אביב לפני אחרונה עם 29.5%. עם זאת, הסגולים שמדורגים במקום הלפני אחרון במספר השלשות (6.8 בממוצע), קלעו 10 מ-19 מדאון טאון בסיבוב שעבר מול האדומים בדרך לניצחון 84:86. בגמר הגביע הפגיזה נהריה 14 שלשות ב-61%, אבל בשני משחקי הליגה מאז היא הוסיפה רק 11 שלשות במצטבר ב-25%.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי