הומתק עונשו של ג'רל מקניל, שייעדר רק נגד גלבוע/גליל

ג'רל מקניל, איתי שגב
ג'רל מקניל, איתי שגב | דני מרון

גארד עירוני נהריה אמנם נקנס בנוסף ב-20,000 שקלים בפועל, אולם זכה להקלה לעומת העונש המקורי ספג - שני משחקים בפועל. המשמעות: יעמוד לרשות פרנקו בפתיחת הסיבוב השלישי

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

בית הדין של איגוד הכדורסל החליט היום (חמישי) להקל בעונשו של גארד עירוני נהריה ג'רל מקניל וקבע שאחרי שהשחקן עמד לוועדת משמעת, כי הוא יורחק אך ורק מהמשחק הקרוב של הסגולים נגד הפועל גלבוע/גליל. האמריקאי ישלם גם קנס על סך 20,000 ש"ח.

כזכור, מקניל סיים את המשחק נגד ראשון לציון מוקדם מהצפוי משום שנשרקו נגדו שתי עבירות טכניות. בשל העובדה שהייתה זו הפעם השנייה בה הגארד מורחק בעונה הנוכחית, אחרי שנזרק גם מחצי גמר גביע המדינה בשל עימות עם שחקן נס ציונה טל דן, על פי תקנון איגוד הכדורסל הופעל עונש ההרחקה משני משחקים נוספים שעמד נגדו על תנאי, יחד עם הקנס הכספי שהוזכר לעיל.

לאחר שריצה את עונש ההשעיה האוטומטי של משחק אחד ופספס את המפגש עם האקסית הפועל תל אביב, מקניל היה אמור להיעדר גם משני המשחקים הקרובים, אך כפי שנאמר בסופו של דבר זכה ל"הנחה" ויחמיץ רק את ההתמודדות בין קבוצתו לחבורה של ליאור ליובין. מקניל יוכל לעמוד לרשותו של דני פרנקו בפתיחת הסיבוב השלישי של ליגת העל, אם כי כלל לא בטוח שזה אכן ישוחק כמתוכנן בשל בהלת הקורונה שמובילה לביטול תחרויות רבות בספורט המקומי והעולמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי