גם איגוד הכדורסל הודיע: כל הליגות מושבתות עד הודעה חדשה

דני אבדיה
דני אבדיה | דני מרון

התפשטות הקורונה הביאה לביטול הפעילות גם בענף הכדור הכתום בישראל: "מייחלים לימים טובים יותר". המנהלת תבצע הערכת מצב מחודשת בסוף החודש, היו"ר פרנקל: "מאמין שהליגה תחזור חזקה מתמיד"

(גודל טקסט)

משבר הקורונה ממשיך להוריד שאלטרים בספורט המקומי והעולמי. אחרי הודעת ההתאחדות לכדורגל על הפסקת המשחקים עד סוף החודש הנוכחי, גם איגוד הכדורסל הכריז הבוקר (שישי) על הפסקת כל הליגות בארץ.

בהודעה הרשמית של הארגון נכתב: "איגוד הכדורסל קיבל החלטה להפסיק לאלתר את כל ליגות הכדורסל בארץ, בכל הגילאים ובכל האזורים, עד הודעה חדשה וזאת במטרה לשמור על בריאותם של השחקנים, שופטים, מאמנים ובעלי תפקידים נוספים. האיגוד עומד בקשר עם גורמי משרד הבריאות ויעדכן ככל שיהיה בכך צורך. האיגוד קורא לכולם לשמור על בריאותם בימים לא קלים אלו ומייחל לימים טובים יותר".

מספר דקות אחרי ההודעה, מנהלת הליגה הבהירה מטעמה כי ליגת העל תעצור בשלב זה עד סוף חודש מרץ, ואז תתבצע הערכת מצב חדשה כדי להחליט על המשך הפעילות על פי ההנחיות העתידיות. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל מסר: "לצערי אנו נאלצים לעצור את הליגה לפחות עד סוף החודש בהוראת משרד הבריאות. אנו נמצאים בקשר ישיר כל הזמן עם הגורמים האחראים ואני מקווה ומאמין שהליגה תחזור לפעילות חזקה מתמיד. שבת שלום ובריאות לכולם".

סנטר הפועל ירושלים עידן זלמנסון כתב ברשתות החבריות: "תקופה לא פשוטה לפנינו, הדבר שאנחנו כ"כ אוהבים הופסק, למרות זאת יש דברים גדולים מכדורסל וחשובים בהרבה יותר, מאחל שנחזור לשגרה כמה שיותר מהר, בריאים, חזקים ושמחים, ועד אז, תשמרו על עצמכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי