שחקני הפועל ת"א וחולון הוצאו לחל"ת: "ימים קשים עבור כולנו"

תומר גינת
תומר גינת | עדי אבישי

אחרי קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה, המשבר במשק הישראלי הגיע גם לקבוצות הכדורסל. "אנו עוסקים באומדן הנזקים ופועלים להבטיח את עתיד המועדון". ומה לגבי בעלי המנויים?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

המשבר במשחק הגיע גם לספורט הישראלי. אחרי שכל שחקני ועובדי קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה בכדורגל הוצאו לחופשה ללא תשלום עד להודעה חדשה, קבוצה נוספת נקטה בצעד דומה. מדובר בקבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב, שהכריזה על כך היום (רביעי) באופן רשמי.

מהפועל תל אביב נמסר: "אדומים ואדומות, בעקבות עצירת הפעילות בכדורסל הישראלי בשל מגיפת הקורונה, ייצאו בימים הקרובים כלל עובדי המועדון ומחלקת הנוער לחל''ת (חופשה ללא תשלום). אלו ימים קשים מאוד לכולנו, כאזרחים וכמו כן ימים קשים מאוד לנו כמועדון. בימים האחרונים אנו עוסקים באומדן הנזקים ופועלים להבטיח את עתידה של הפועל. לצערנו, נכון לרגע זה ברור שכל הכנסות המועדון נעצרו, ואנו פועלים כרגע בניסיון לצמצם הוצאות ולהיערך לעתיד.

לגבי מחזיקי המנוי לעונת 19/20: כאמור, אנחנו עדיין לומדים את ההשלכות של עצירת הליגה. במקרה שהליגה אכן לא תחודש, יכונס הוועד המנהל לדון באפשרויות העומדות לרשותנו לפצות אתכם. הכוח של הפועל תל אביב – תמיד – היה טמון בקהילה שלנו. לקחנו אחריות על גורלנו לפני כ-13 שנים וקמנו מחדש כקבוצת אוהדים, וכעת כולנו צריכים שוב להתגייס ואנו בטוחים שכך יהיה".


ים מדר ותומר גינת (דני מרון)

בשעות הערב, גם הפועל חולון הודיעה כי בעקבות המצב, גם במועדון הסגול נאלצו לקבל את אותה החלטה: "תקופה לא פשוטה עוברת על כולנו. תקופה של חשש גדול מפני מגיפת הקורונה ודאגה רבה לכל אחת ואחד מאיתנו ליקרים לו. בעקבות חוסר הוודאות והמשבר הכלכלי שפוקד את כלל המשק, הוצאו היום כל עובדי המועדון, השחקנים והצוות המקצועי לחופשה ללא תשלום. אנו מאחלים ומייחלים לכל אחד מאוהדינו ולכל העוסקים בענף שתקופה חשוכה זו תחלוף במהרה ונוכל לשוב ולעסוק במשחק אותו כולנו כל כך אוהבים", נמסר בהודעה הרשמית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי