קליבלנד שוקלת ברצינות את האפשרות לבחור באבדיה בדראפט

דני אבדיה
דני אבדיה | דני מרון

הקאבלירס, שמחזיקים במאזן השני הכי גרוע ב-NBA וצפויים לקבל את אחת הבחירות הראשונות, עורכים "מחקר מעמיק" אחר הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב, כך מדווחת התקשורת בארה"ב

(גודל טקסט)

שבועות ארוכים שהתקשורת בארצות הברית מדווחת מעקב מצד קליבלנד קאבלירס אחר דני אבדיה, הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב. גם אנו בישראל נתקלנו בסקאוטים ובנציגי הקאבלירס שהגיעו ארצה כדי לצפות מקרוב ביהלום בן ה-19 של הצהובים, שהעונה זוכה לדקות משמעותיות ביורוליג וככל שהזמן עובר הולך וממצב את עצמו כמי שצפוי להיות אחת הבחירות הראשונות בדראפט הקרוב.

הלילה (בין שבת לראשון) ב"Cleveland.com"וב"cavsnation" ניתחו את מצבו של אבדיה ונטען כי קליבלנד "חוקרת לעומק" את אבדיה, לקראת בחירה אפשרית שלו – וקליבלנד, כידוע, תזכה לבחירה גבוהה מתי שלא ייערך הדראפט הקרוב, לאור העובדה שכרגע היא עם מאזן 46:19, השני הכי גרוע ב-NBA.

"אבדיה על הרדאר של קליבלנד והיא ערכה מחקר מעמיק בנוגע אליו. האחראי על הסקאוטינג ברנדון ווימס צפה בו באופן אישי העונה, אלטמן (המנג'ר מנג'ר) היה בתחילת החודש בתל אביב וגם גאנסי (עוזרו של אלטמן) היה בתל אביב ונשאר אפילו תקופה ארוכה יותר כדי לצפות באבדיה וראה אותו בשלושה משחקים". 


חזק על הרדאר של הקאבלירס. אבדיה (עדי אבישי)

כידוע, כמו כל עולם הספורט, גם עונת ה-NBA נעצרה ועתידה בשלב זה לוט בערפל. בניגוד לענף הכדורגל, לפי הדיווחים בארצות הברית הכוונה היא לחדש את הליגה גם בחודש יוני אם יהיה צורך בכך ולסיים את העונה באוגוסט, מה שיותיר לקבוצות מעל חודשיים של פגרה. הבעיה היחידה עלולה להיות התנגשות עם המשחקים האולימפיים בטוקיו, שבשלב זה עדיין לא נדחו ואמורים להיערך כמתוכנן.

העיתונאי סם וסני כינה את אבדיה "כישרון יוצא דופן מחוץ לארצות הברית" וצוטט ב"בליצ'ר ריפורט" בהתייחסותו לאבדיה: "הוא מרגיש את המשחק, מוסר מצוין וגם יכול לנצל את יתרונותיו כדי לקלוע. הוא צריך לשפר את ידו השמאלית ואת יכולת הכדרור והובלת המשחק אם הוא רוצה להיות פליימייקר, אבל יש לו המון כלים שיכולים לסייע לו להפוך לשחקן חמישייה ב-NBA".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי