דיווח: פאפאניקולאו מעוניין לעבור למכבי ת"א, גם סלוקאס על הפרק

קוסטאס פאפאניקולאו
קוסטאס פאפאניקולאו | אתר היורוליג

בתקשורת היוונית טוענים כי ספרופולוס מנסה לצרף את פורוורד אולימפיאקוס, שמאוד מחבב אותו ורוצה בעצמו להגיע לישראל, וגם את הרכז שעומד לעזוב את פנרבחצ'ה. בעבר, המאמן הדריך את שניהם בפיראוס

(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב תנצל את "פגרת הקורונה" כדי לבצע מחטף על צמד כוכבי יורוליג? ובכן, לפחות על פי דיווח בתקשורת היוונית, ישנו סיכוי סביר שזה יקרה, בתיווכו של מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס.

ביוון טוענים כי קוסטאס פאפאניקולאו, פורוורד אולימפיאקוס, מחבב מאוד את ספרופולוס ומעוניין להצטרף אליו בישראל, כשגם המאמן חושק בשירותיו לאחר שניסה להחתים אותו כבר בקיץ הקודם. פאפאניקולאו חתום בפיראוס עד 2021, אולם עקב מגיפת הקורונה, מצבה הכלכלי של אולימפיאקוס מחמיר ובתקשורת המקומית תהו האם האדומים-לבנים יוכלו לעמוד בשכרו, המוערך בכמיליון יורו לעונה.

בדיווח נכתב כי ספרופולוס היה רוצה לראות בצהוב גם את סלוקאס, שאף הוא היה מועמד לפני העונה הנוכחית לפני שהחליט להאריך את חוזהו בפנרבחצ'ה, אך הסיכויים להגעתו יותר נמוכים. ביום ראשון האחרון דווח ביוון כי סלוקאס יגיע דווקא לאולימפיאקוס בעונה הבאה, כיוון שפנר סובלת בעצמה מקשיים כלכליים והחליטה לשחרר אותו.

ספרופולוס. מנסה להרחיב את המושבה היוונית במכבי (עדי אבישי)
ספרופולוס. מנסה להרחיב את המושבה היוונית במכבי (עדי אבישי)

מאמנה של מכבי תל אביב הדריך את צמד השחקנים של נבחרת יוון בקדנציה שלו במועדון מפיראוס והגיע עם כל אחד מהם עד גמר הפיינל פור של היורוליג, ב-2015 כשהרכז שיחק באדום-לבן וב-2017 עם הפורוורד.

סלוקאס. יתאחד עם ספרופולוס? (אתר היורוליג)
סלוקאס. יתאחד עם ספרופולוס? (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי