אביו של טילמן מגלבוע/גליל מת מקורונה, אמו מאושפזת

ג'סטין טילמן
ג'סטין טילמן | דני מרון

הפורוורד, שהמריא מישראל לארצות הברית עם פרוץ המגפה בארצו, ספד ברשתות החברתיות: "הגעתי וכבר לא ענית לטלפון ולא ראיתי אותך. לא זכיתי לחתום על חוזה ראשון ב-NBA כשאתה לצדי"

(גודל טקסט)

ג'סטין טילמן בן ה-24, שחקן הפועל גלבוע/גליל, אישר הלילה (בין שבת לראשון) שאביו הלך לעולמו בגיל 52 בלבד, לאחר שנכנע לנגיף הקורונה. 

טילמן, שגם אמו חלה בנגיף ובימים אלה מאושפזת בבית החולים, ספד לאביו ברשתות החברתיות: "אבא, אני כל כך אוהב אותך וכואב לי שהלכת כל כך מהר. לפני שאושפזת עשיתי את הכל כדי להגיע הביתה הכי מהר שאני יכול ואמרתי לך לא לספר לאמא כדי שאוכל להפתיע אותה. 17 שעות אחר כך נחתתי בארה"ב ולא ענית לטלפון. בזמן הקצר הזה שני ההורים שלי אושפזו ולא יכולתי לראות אותם או לדבר איתם. מעולם לא הייתי אוהב כדורסל אם לא אתה, כל החיים האמנת בי ואילולא אתה לא הייתי מאמין בעצמי. היית אחד האנשים הכי חדים שאני מכיר. אני לא מאמין לכל זה, אני מרגיש כמו בסרט. היית רק בן 52 ותמיד עשית טוב וגרמת לאנשיך לחייך, ידעת ליהנות מהחיים וגם הראית לי כיצד לכבד בני אדם. לא זכיתי לחתום על חוזה ראשון ב-NBA כשאתה לצדי. לעולם לא אשכח אותך ולעולמים אשא את שם המשפחה ואת המורשת, בשבילך ובשביל הדורות הבאים של משפחת טילמן".

בשבוע שעבר, לאחר שובו לארה"ב, טילמן עוד סימס לאביו: "אבא, אני כל כך אוהב אותך והלוואי שהייתי יכול לראות אותך. אני מתגעגע אלייך וחושב עלייך. גם כשהיינו מתווכחים הייתי מקשיב למה שאתה אומר ולוקח את זה לתשומת לבי. לא היית רק אבא שלי, אלא גם מורה. כשאני משחק כדורסל, אני תמיד מנסה לעשות את הכי טוב שלי כדי להרשים אותך ולעשות אותך גאה בי. אבא, אני מחכה לך בבית. אני אוהב אותך עד הירח ובחזרה ומתפלל לבריאותך בכל יום, בבוקר ובלילה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי