ספרופולוס: "משפחת מכבי ת"א דואגת לכולם. אי אפשר לתכנן את העונה הבאה"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | לירון מולדובן

מאמן הצהובים התראיין במולדתו וסיפר על הבחירה להישאר בישראל: "מערכת הבריאות טובה מאוד. מצאנו כרטיסים ליוון אך ויתרנו". על 2020/21: "כמחצית מהתקציב שלנו מסתמך על כרטיסים. אי אפשר לדעת אם יהיה קהל"

(גודל טקסט)

זו הייתה העונה הטובה ביותר של מכבי תל אביב מזה שנים. החניכים של יאניס ספרופולוס נראו טוב במיוחד ביורוליג והחלו לפנטז על הפיינל-פור לאחר שנים ארוכות, אלא שמגיפת הקורונה עצרה הכל. הצהובים מדורגים במקום החמישי עם מאזן 9:18 כאשר במשחקי הבית הפסידו פעם אחת בלבד ב-13 משחקים. המאמן היווני מצא זמן להתראיין לתקשורת במולדתו (לאתר החדשות "ERT") וסיפר על ההחלטה להישאר בארץ הקודש בזמן הקורונה וגם על הקושי לתכנן את העונה הבאה בשל סימן השאלה לגבי התקציב.

 
 
על המצב בישראל: "הדברים זהים למה שקורה ביווון. יש יותר ויותר קורבנות, אך יש גם הרבה בדיקות. אין התכנסויות בבתים למרות שמדובר בחג הפסח. ההליכה מותרת עד מאה מטר מהבית. אין אמנם קנסות אך המשטרה קוראת לאזרחים לחזור לביתם. נעשית עבודה טובה כאן, כמו ביוון".
 
 
מדוע נשאר כאן בזמן הזה: "מצאנו כרטיסים ליוון אך בסופו של דבר החלטנו שלא לטוס. ישראל היא מדינה בטוחה עם מערכת בריאות טובה. המשפחה של מכבי תל אביב קרובה לכולם ודואגת להם. וחוץ מזה, לא ראינו היגיון בנסיעה ליוון ואז להיכנס לבידוד במשך 14 ימים".

ספרופולוס (אודי ציטיאט)
 

 
כשנשאל על העונה הבאה אמר: "לא נעשה כלום למען האמת, כי לא יכולים לדעת מה גובה התקציב. אנחנו סומכים מאוד על האוהדים שלנו, לפחות 10,000 צופים בכל משחק, מדובר ב-50-60% מהתקציב הכולל שלנו. אם אין צופים אז אי אפשר לתכנן שום דבר. לשחקנים רבים יש חוזה בשנה הבאה אבל איש אינו יודע מה יקרה בישראל או ביורוליג". בתחילת חודש אוקטובר הופצו דיווחים על רעיונות כיצד להשלים את המפעל, אך אף אחד עדיין לא יודע.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי