עוז בלייזר מכוון גבוה: "המטרה שלי היא לשחק ביורוליג"

עוז בלייזר
עוז בלייזר | עודד קרני

הפאוור פורוורד של מכבי ראשון לציון ניצל את פגרת הקורונה והשיב לשאלות הגולשים באינסטגרם. הניצחון הכי גדול בקריירה, הדבר הראשון שהוא יעשה כשהשגרה תחזור ואיזה שחקן הוא העריץ בתור ילד?

(גודל טקסט)

עוז בלייזר ממכבי ראשון לציון ניצל את הזמן הפנוי במהלך פגרת הקורונה והשיב לשאלות הגולשים בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו. מה הדבר הראשון שהוא יעשה כשהשגרה תחזור, איזה אספקט במשחק הוא צריך לשפר, איך הוא שומר על תזונה נכונה ואיזה שחקן הוא העריץ בתור ילד?

"מה הדבר הראשון שאני אעשה? אלך להסתפר, למה אני לא יכול כבר עם השיער הזה", כך השב בלייזר תוך כדי שהוא מציג בלורית מרשימה. כשנשאל לגבי היורוליג, בלייזר לא היסס: "זו בהחלט מטרה, לא כל כך משנה באיזו קבוצה".

בלייזר המשיך: "מתי הפעם האחרונה שזרקתי לסל? יותר מידי זמן עבר. כשאזרוק, אני ממליץ לכל מי שיהיה באזור ללבוש שכפצי"ם. הניצחון הכי גדול שלי בקריירה? עם מכבי חיפה על מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל-פור, זה היה בעונה השניה שלי במכבי חיפה.


עוז בלייזר. סימן את היורוליג כמטרה (עודד קרני)

איך אתה שומר על תזונה בזמן הפגרה: "אני מנסה לאכול כמה שפחות שטויות, אוכל הרבה ירקות ומקפיד על צריכה של חלבונים". בלייזר סיפר מה הוא צריך לשפר במשחק שלו: "כל הזמן צריך להשתפר. אני צריך לשפר את הכדרור ואת הקליעה. לשפר, לשפר, לשפר".

מי השחקן האהוב עליך: "אחד השחקנים שהכי אהבתי הוא דוויין וייד, הערצתי אותו. גדלתי כאוהד מיאמי, אבל היום אני צופה רק מהפלייאוף ואין קבוצה יותר מידי מועדפת".

האם קבוצתו, מכבי ראשון לציון, תשחק ביורוקאפ בעונה הבאה: "עם המצב עכשיו קשה מאוד לדעת מה יקרה. לפני הכל, אני מקווה שנחזור למגרשים כמה שיותר מהר".

 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי