סאואנה: "התאוששנו כמו אלופים, רגילים להיות בצמרת"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | דני מרון

משבר הקורונה ("אשקר אם אגיד שאני לוקח את זה בקלות"), העונה שנקטעה ("פתחנו רע אך מצבנו טוב") וגרגורי ורגאס ("פתח את הדלת הישראלית עבור ונצואלה"). מאמן מכבי חיפה בראיון

(גודל טקסט)
דניאל סאואנה הוביל את מכבי חיפה למקום החמישי בטבלת ליגת העל עם 11 ניצחונות ועשרה הפסדים אחרי 21 מחזורים. בראיון בוונצואלה, המאמן בן ה-39 התייחס למשבר הקורונה, החיים בארץ זרה ללא המשפחה והעונה שעברה על קבוצתו לפני שהיא נעצרה.

משבר הקורונה: "זו תקופה של אי ודאות. אנחנו לא יודעים מה יקרה וכמובן שיש חשש לחלות, אז אני אשקר אם אגיד שאני לוקח את זה בקלות. אני מנצל את הזמן להמון שיחות וידאו ומנסה להעשיר את הידע שלי בכדורסל. אני מאמין שכל המאמנים מנצלים את הפגרה בשביל ללמוד ולהתקדם".

על מכבי חיפה: "זו קבוצה מאוד עוצמתית בכדורסל הישראלי. למרבה הצער היא ירדה לליגה השנייה בסיום עונת 2017/18, שנה בלבד לאחר שהגיעה לגמר מול הפועל ירושלים. היא זכתה בכמה אליפות, יש לה שם באירופה, כך שזה לא נדיר שהיא בפלייאוף, כמו שאמור היה לקרות השנה. פתחנו את העונה בצורה לא טובה, אבל התאוששנו מהר, כמו אלופים. העונה שלנו הייתה טובה מאוד, אנחנו בצמרת שזה דבר רגיל למועדון כל כך ותיק עם כל הרבה היסטוריה".

על כך שיש מיני מושבה מוונצואלה במכבי חיפה: "גרגורי ורגאס הוא הדמות הראשית, הרי הוא שיחק פה בעבר ופתח את הדלת עבור כולנו. הוא הגיע לישראל ב-2015/16, אחר כך אני הצטרפתי ואז בא נסטור קולמנארס. כולנו מיוצגים על יד אותו סוכן. זה נהיה יותר קל לכולנו, כיוון שיש לנו אחד את השני על המגרש ומחוצה לו. הדבר הכי קשה הוא להיות בלי המשפחה שלך, אז בוודאי שזה עוזר שיש איתך אנשים מהמדינה שלך". 


גרגורי ורגאס (עומרי שטיין)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי