ועדת מנהלת הליגה: "ללא כסף יהיה קשה עד בלתי אפשרי לקבוצות להמשיך את העונה"

סקוטי ווילבקין, יפתח זיו
סקוטי ווילבקין, יפתח זיו | דני מרון

ועדת מנהלת הליגה בכדורסל התכנסה: "סבורים שיש להמשיך את העונה, אך מסתמן כי הדבר יהיה בלתי אפשרי וחבל". וגם: הדרישה להחזרים כספיים עבור הקבוצות והאפשרות שפתיחת העונה הבאה תוקדם

(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה וחוסר הוודאות לגבי המשך עונת הכדורסל, היום (ראשון) התכנסה ועדת מנהלת הליגה על מנת לדון באפשרויות השונות.

בהודעה הרשמית שפורסמה מטעם הוועדה נמסר: "כל חברי ועדת המנהלת סבורים שאם תהיה אפשרות להמשיך את העונה הנוכחית, יש לעשות זאת אך עם הכרזת המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, בוועדת הקורונה הרי מסתמן כי הדבר יהיה בלתי אפשרי וחבל. אנו מקווים שהתנאים הרפואיים ישתפרו כך שמשרד הבריאות יוכל לשקול מחדש את החלטתו.

"בישיבה דיווחו יושב ראש המנהלת שמואל פרנקל ומ"מ המנכ"ל שלומי פרי על הדרישה של המנהלת להחזרים כספיים עבור קבוצות ליגת העל והמנהלת בגין ההפסדים בעקבות משבר הקורונה. אנו הודענו למשרד הספורט כי במידה ולא נקבל את הכסף יהיה קשה עד בלתי אפשרי לקבוצות להמשיך את העונה הנוכחית ו/או לפתוח את העונה הבאה.

"בישיבה דווח על המצב הכספי של המנהלת, על הקיצוצים שנעשו וכן על תוכנית המשחקים המוצעת לליגה לעונה הבאה. בכל מקרה אנו חושבים כי יש להקדים את פתיחת העונה הבאה במידה והדבר יתאפשר ולהוסיף משחקים. אחת ההצעות בתוכנית היא להרחיב את הבית העליון והתחתון לשני סיבובים או להחזיר סיבוב שלישי מלא. המנהלת תקדים את מועד הגשת התקציבים לבקרה על מנת לדעת את מצב הקבוצות כמה שיותר מוקדם כדי להיערך לעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי