דיווח: מכבי ת"א סימנה את אנטה ז'יז'יץ' לעונה הבאה

אנטה ז'יז'יץ'
אנטה ז'יז'יץ' | Matthew Stockman/Getty Images

אחרי שאחיו הגדול זכה עם הצהובים כחולים באליפות אירופה האחרונה שלהם ב-2014, בקרואטיה טוענים שסנטר קליבלנד קאבלירס נמצא ברשימות של ספרופולוס

(גודל טקסט)

שש שנים אחרי שבמכבי תל אביב חתם אנדריאה ז'יז'יץ' ואף היה שותף לזכייתה האחרונה באליפות אירופה, האם אחיו הצעיר יצטרף בעונה הבאה? בתקשורת בקרואטיה נטען הבוקר (שישי) כי ז'יז'יץ' בן ה-23, סנטר קליבלנד קאבלירס המתנשא לגובה של 2.08 מטר, ברשימת המועמדים של יאניס ספרופולוס לעונה הבאה.

בקרואטיה אמנם מבהירים שעדיין לא נעשתה פנייה לז'יזיץ' ושמדובר במועמדותו בלבד בלבד, אך הוא סומן לקראת העונה הבאה והאפשרות שטאריק בלאק לא ימשיך בקבוצה, על אף דיווח של "ספורטנדו" שטען אחרת, כשגם עתידו של אמארה סטודמאייר בספק גדול. 

ז'יז'יץ', שזכה עם קרואטיה בתארים בנבחרות הצעירות, נבחר בדראפט 20016 במקום ה-23 על ידי בוסטון סלטיקס וביולי 2017 עבר ל-NBA, אך הועבר לקליבלנד קאבלירס בטרייד. בתחילת דרכו בקליבלנד הוא בילה בעיקר בקבוצת המשנה ושיחק בליגת הפיתוח, אבל אחרי פגרת האולסטאר ב-2018 החל לשחק עבור הקאבלירס בליגה הטובה בעולם, במשחקי סיום העונה הסדירה אף הצליח להעמיד משחקים בספרות כפולות ונעצר יחד עם קבוצתו רק בסדרת הגמר על ידי גולדן סטייט ווריורס.

בעונה האחרונה חל פיחות ניכר במעמדו וזו למעשה העונה בה הוא שותף הכי פחות משחקים, 22 בלבד לעומת 32 בעונת 2017/18. היו לו העונה עד כה 10 דקות בממוצע, 4.4 נקודות ושלושה כדורים חוזרים. 


האח הבכור במשפחת ז'יז'יץ' כבר לבש צהוב כחול (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי