יחצה את הכביש? מכבי תל אביב מנסה לצרף את תומר גינת

תומר גינת
תומר גינת | עדי אבישי

האלופה הכחישה כי פנתה לקפטן הפועל תל אביב, שיסיים בקיץ את חוזהו ויוכל להגיע ללא תמורה. בדרך לאחת העסקאות הגדולות בתולדות הכדורסל הישראלי?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הכדורסל הישראלי אמנם מושבת מכל פעילות בגלל התפרצות נגיף הקורונה ועתידו לוט בערפל, אך מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות ליום שאחרי המשבר ומסתמן שהיא מתכננת לבצע החתמה שתעשה הרבה מאוד רעש.

תומר גינת, קפטן היריבה העירונית הפועל תל אביב, נמצא חזק על הכוונת של מכבי תל אביב. הפאוור פורוורד בן ה-25 יסיים בקיץ הקרוב חוזה בן ארבע שנים בצד האדום של העיר ויהפוך לשחק חופשי. כלומר, האלופה תוכל לצרפו ללא תמורה. גינת, השחקן הישראלי המצטיין של ליגת ווינר העונה, הביע בעבר את רצונו לשחקן באירופה, אך עד כה הוא נותר נאמן לחוזה עליו הוא חתום במדי האדומים.

כזכור, גינת הגיע להפועל תל אביב מהליגה הלאומית בשנת 2016 ומאז ביסס את מעמדו כאחד הישראלים הבולטים בעמדה מספר 4, בה יש למכבי תל אביב שחקנים כמו עומרי כספי וג'ייק כהן. לאור העזיבה הצפויה של דני אבידה ל-NBA, הצהובים מנסים לעבות את הסגל הישראלי וגינת הוא לכל הדעות האופציה האולטימטיבית מבחינתם.


תומר גינת (עדי אבישי)

מכבי תל אביב מסרה בתגובה: "ביומיים האחרונים צצו ידיעות ולפיהן מכבי תל אביב הציעה חוזים חדשים לשחקנים. חלק מהידיעות נגעו לשחקנים שמשחקים במכבי וחלק מהידיעות נגעו לשחקנים של קבוצות אחרות. מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מבקש להבהיר כי הידיעות אינן נכונות.

"מכבי לא עושה כרגע שום פעולה בנוגע לעונה הבאה ולא הציעה חוזה לאף שחקן. ברור לנו שיש מי שמנסה לנצל את המצב כדי להפעיל לחצים כאלה ואחרים, ולכן מזין את התקשורת בידיעות שאינן נכונות.

"אנחנו מתמודדים כיום עם משבר הקורונה, שיצר חוסר ודאות וסימני שאלה רבים. באופן טבעי למכבי אין עדיין את המשתנים על מנת לקבוע את התקציב לעונה הבאה ואלה בהחלט לא התנאים בהם ניתן להחתים שחקנים על חוזים חדשים", כך נמסר בהודעה הרשמית מטעם האלופה.


יחצה את הכביש? גינת מול כספי בדרבי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי