ארגון שחקני הכדורסל: "ברכות לכלפון, הלוואי עלינו מנהיגות כזו!"

יובל זוסמן, גיא פניני
יובל זוסמן, גיא פניני | עדי אבישי

היו"ר ניר אלון שיגר הודעה צינית בתגובה לחזרת הכדורגל: "למרות ההתעלמות מאיתנו, מבטיחים להזמין את כבוד השרה להניף את הגביע עוד העונה". מוקדם יותר, הארגון תקף בהודעה נוספת: "אם מחזירים - מחזירים הכל"

(גודל טקסט)

לאחר מרתון השיחות היום (רביעי) בין אנשי מנהלת הליגות בכדורגל, משרד התרבות והספורט ומשרד הבריאות בניסיון שבזכותן תשובנה שתי הליגות הבכירות לפעילות בחודש הקרוב, ארגון שחקני הכדורסל, שרואה את המתרחש מאחורי הקלעים, בירך את יו"ר המנהלת ארז כלפון על בהודעה צינית כלפי מקבלי ההחלטות בענף הכדור הכתום.

"הלוואי עלינו מנהיגות כזו!. ברכות ליו"ר המנהלת ארז כלפון ומנהלת הכדורגל על המנהיגות, ווינריות, ספורטיביות, אמונה בדרך ובתפקיד. הלוואי עלינו ועל שחקני הכדורסל מנהיגות כזאת, פטריוטית ומלחמה ללא פשרות. ולמרות ההתעלמות הבוטה מאיתנו ומהענף, אנחנו מבטיחים להזמין את כבוד השרה להניף את הגביע, עוד העונה", נכתב בברכה ששיגר יו"ר הארגון ניר אלון.

עוד לפני כן, בשעות הצהריים, כשעדיין לא נודע רשמית כי הכדורגל ישוב לפעילות, ארגון שחקני הכדורסל יצא בהודעה די תקיפה ויש אף שיגידו עוקצת את שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב.

"אם מחזירים – מחזירים הכל", הצהירו בארגון שחקני הכדורסל, "גם כדורגל וגם כדורסל! זה הזמן להחזיר גם את הכדורסל הישראלי לחיים. שחקני הכדורסל הישראלים יושבים שבועות בבתים, כמו כולם, ומחכים. חרדים לעתיד הענף, לעתיד המקצועי שלהם".

עוד נכתב בהודעת הארגון: "עכשיו, כשהחלטת בהחלטה אמיצה מאין כמוה שהכדורגל חוזר – אנחנו קוראים לך להשיב גם את הכדורסל לפעילות מיידית. הנזק להמשך ההדממה יהיה עצום. ניתן למצוא מתווה יצירתי. הפעלת האולמות פשוטה משל האיצטדיונים. רק תגידו מתי ואיפה, בלי כמה – אנחנו נהיה שם, נעלה על מדים ונחזור למגרש. בואו נסיים את העונה בסל ניצחון מלא גאווה, ונרים מחדש על הרגליים את הכדורסל בישראל".

כפי שפרסמנו מוקדם יותר, שמואל פרנקל, יו"ר מנהלת הליגה בכדורסל, הציע להמשיך את העונה ללא זרים כלל, אולם ספק אם המהלך ניתן ליישום והחלטה סופית צפויה להתקבל לכל המאוחר ביום שישי בפגישת ישיבת הדירקטוריון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי