המנהלת הגיבה: "קיבלנו בהפתעה גמורה את מכתבו של מזרחי"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | עדי אבישי

לאחר הצהרתו של יו"ר מכבי תל אביב, כי הקבוצה לא תוכל לשחק גם בליגה וגם באירופה, מהמנהלת נמסר: "הוא לא הזכיר את נושא היורוליג במילה ולא בחצי מילה". גם גיא הראל עקץ: "העקרב יישאר עקרב"

(גודל טקסט)

ימים סוערים בכדורסל הישראלי. אף על פי שמשרד הבריאות אישר לליגה לשוב בסוף חודש יוני, עדיין לא ברור אם מכבי תל אביב תבטל את השתתפותה בשל משחקי היורוליג, לאחר שהיו"ר שמעון מזרחי הודיע מוקדם יותר היום (ראשון): "אם היורוליג תחזור, לא נוכל להשתתף בליגת העל".

מיד לאחר מכן, מנהלת הליגה הוציאה הודעה מטעמה והביעה פליאה על הצהרתו של יו"ר הצהובים: "מנהלת הליגה קיבלה בהפתעה גמורה את מכתבו של יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי ביום שישי האחרון, התקיימה ישיבת דירקטוריון שארכה כארבע שעות, כשנציגה של מכבי ת"א, היו"ר שמעון מזרחי שנכח בישיבה, קיבל כמו כל שאר הדירקטורים זמן לדבר ללא הפרעה ולא הזכיר את נושא היורוליג במילה ולא בחצי מילה".

גם מנכ"ל הפועל ירושלים, גיא הראל שפך שמן למדורה ותקף את מכתבה של מכבי תל אביב בטוויטר: "העקרב יישאר עקרב. פעם ראשונה שקבוצה העלתה שיש לה בעיה עם ליגה נוספת הייתה היום, 48 שעות אחרי שהוחלט להחזיר את הליגה. הייתה ישיבה ארוכה מאוד בשישי. לדעתי כל הנוכחים הביעו את עמדתם ואת הקשיים שיש (ויש. אוהו כמה קשיים יש). כולם גם דיברו באריכות ואף יותר מפעם אחת. את התירוץ שעלולה להיות התנגשות עם ליגה נוספת לא העלו. היום נזכרו שזה יכול להיות אחלה איום כדי לסגור פה את הליגה אז שלפו אותו".


"העקרב יישאר עקרב". גיא הראל (אודי ציטיאט)

"ולעניין ההערה שלי – מן הסתם אם היינו יודעים שהצ'מפיונס ישחקו ביולי מן הסתם היינו מעלים את זה, מנסים למצוא חלופות והשד יודע. במידה ולא היה נמצא פיתרון לא היינו יכולים לא להצביע על חידוש הליגה בזמן שאנחנו יודעים שיש לנו התחייבויות אחרות באותו זמן. אבל יותר מכל – אני מבטיח לכם שהיינו צועקים את זה בזמן אמת ומקבלים החלטות בזמן אמת. זה בניגוד למועדונים אחרים שהעלו תירוצים שלא מכבדים את מי שאמר אותם ואחרי שכל אלה הופרחו שלפו את הקלף הישן והטוב. הפרישה!".

"מן הסתם לא היינו מצפים שכל הליגה תמתין עם ההחלטה שלה עד שיהיה דיון בליגה בה אנחנו משתתפים כדי לקבל החלטות שנוגעות בכדורסל הישראלי כולו. וזה יפה שאותו מועדון שמאיים לא להופיע בליגה הישראלית לטובת מפעל אירופאי מבקש מהמדינה תמיכה. אוי האירוניה".


יעמוד בהצהרה? שמעון מזרחי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי