רון קופמן מחמם מנועים: "אם זה יקרה, הליגה פה תמות"

רון קופמן
רון קופמן | אלוני מור

לקראת חזרתה של תכנית הספורט של 103FM (ראשון הקרוב ב-18:00), קופמן עלה לשידור בתכנית של גולן יוכפז וענת דוידוב והתייחס למכתב ששלחה מכבי ת"א למנהלת: "למכבי תמיד חשוב מכבי". האזינו לדברים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שלא שודרה במהלך תקופת הקורונה, תכנית הספורט של 103FM, בהשתתפות רון קופמן, צביקה שרף, יוני הללי, משה פרימו ואריה מליניאק, תשוב לפעילות מלאה ב-17 בחודש מאי, יום הראשון הקרוב ב-18:00. היום (שני) עלה קופמן לשידור בתכנית של גולן יוכפז וענת דוידוב והתייחס למכתב ששיגרה מכבי תל אביב למנהלת, בו הודיעה כי לא תוכל להופיע למשחקי ליגת ווינר סל אם היורוליג תשוב לפעילות.

"השרה רגב פרסמה אתמול הודעה בנושא, אבל באמת שאף אחד לא סופר אותה. מכבי היא ישות בפני עצמה בכדורסל הישראלי", מסביר קופמן. "ב-24 במאי יש ישיבה של היורליג. אם היא תשוב לפעילות, מצב זהה יקרה גם במדינות כמו גרמניה וספרד. אני עוד לא רואה את זה קורה, אבל מכבי מגדירה את המצב שלה – קודם היורוליג, אחרי זה הליגה הישראלית.

"אל תשכחו שהליגה הישראלית משמשת למכבי כחממת אימונים לקראת היורוליג וחבל שלא תהיה לה את החממה הזו. אם יקרה המצב הזה והיורוליג באמת תחזור לפעילות, אני לא רואה את זכייני שידור ואת הטוטו משלמים את הסכמי השיווק כאשר מכבי לא שם. הליגה תמות. למכבי תמיד חשוב מכבי. אנחנו כבר יודעים את סדרי העדיפויות שלהם".

על כך שלא צפוי להיות קהל במגרשים בקרוב: "אני מזכיר לכולם שאומרים שיהיה חיסון רק באזור אוגוסט 2022. אני לא יודע איך ליגות כמו ה-NBA למשל יעבדו בלי קהל, אבל עבור מכבי תל אביב מדובר ב-45% מההכנסות".

האזינו לדבריו של קופמן

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי