טים קולמן חתם בהפועל גלבוע/גליל עד תום העונה הבאה

טים קולמן
טים קולמן | הפועל גלבוע גליל

הקבוצה של ליאור ליבון מעלה הילוך לקראת חזרת ליגת העל. מעבר לגארד האמריקאי, מייקל יאנג הביע נכונות לחזור, אייל ננקין שב מהשאלה בליגה הלאומית

(גודל טקסט)

לקראת חזרתה של ליגת ווינר סל, הפועל גלבוע גליל העלתה הילוך והודיעה הערב (שלישי) על צירופו של הגארד האמריקראי (25, 1.96) טים קולמן, שחתם בשורותיה עד תום העונה הבאה. במקביל, גם מייקל יאנג הביע נכונות לחזור ולהשלים את את העונה. אליהם יצטרף אייל ננקין שחוזר מהשאלה בליגה הלאומית.

קולמן, מצטרף לסגל של המאמן ליאור ליובין שכולל את הישראלים: נתנאל ארצי, יותם חנוכי, יפתח זיו, עמית גרשון, עידו פליישר, עמית ראובן, רון קופר, בניה סרור וכאמור את מייקל יאנג ואייל ננקין ששב מאליצור נתניה שסיימה את העונה כמו שאר קבוצות הליגה הלאומית בכדורסל.

טים קולמן, בוגר מכללת NJIT, שחתם כאמור גם לעונה הבאה, הגיע מקבוצת וילפאס מהליגה הפינלנדית אותה הוביל למקום הראשון עם ממוצע של 19.5 נק' ו-6.8 ריב' למשחק. בעונת 2017/18 שיחק קולמן במדי לוקסמבורג עמה זכה באליפות עם ממוצע של 28.3 נק', .10.8 ריב' ו-2.4 חט'. מהמועדון נמסר כי בנוסף, כחלק מתפיסת המועדון, טיפוח שחקני בית נבחנת אפשרות לצרף שחקנים ממחלקת הנוער – גלבוע/מעיינות.


מחזק את הסגל. ליאור ליובין (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי