נס ציונה החתימה את מלך החסימות של הליגה האוסטרלית

קמרון אוליבר
קמרון אוליבר | עירוני נס ציונה

הפורוורד/סנטר האמריקאי קמרון אוליבר הצטרף עד תום העונה לשורות הכתומים. לפני פגרת הקורונה העמיד ממוצעים של 17.3 נקודות ו-9.7 ריבאונדים במדי קרנס. ג'יי.פי טוקוטו יצטרף חזרה לקבוצה

(גודל טקסט)

אחרי שהתבשרו על חידוש המשחקים, קבוצות ליגת ווינר סל ממשיכות לבנות כמעט מחדש את הסגלים שלהם לקראת המשך עונת 2019/20 והפעם הגיעה תורה של עירוני נס ציונה, שביצעה היום (חמישי) החתמה ראשונה.

נס ציונה החתימה עד סוף העונה את הפורוורד/סנטר האמריקאי קמרון אוליבר (23, 2.03), ששיחק לפני פגרת הקורונה במדי קרנס מהליגה האוסטרלית – שם רשם ממוצעים של 17.3 נקודות, 9.7 ריבאודנים ו-1.6 חסימות – פרמטר בו הוא הוביל את הליגה, ונבחר לחמישיית העונה השנייה.

אוליבר שיחק באוניברסיטת נבאדה ובעונתו האחרונה במכללות העמיד ממוצעים של 16.0 נקודות, 8.7 ריבאונדים ו-2.6 חסימות למשחק. אחרי שלא נבחר בדראפט 2017, שחקן הפנים שיחק בג'י ליג ומשם כאמור המשיך לאוסטרליה. 

מאוחר יותר, נס ציונה הודיעה כי גם הפורוורד ג'יי פי טוקוטו, שהצטרף לקבוצה בחודש ינואר האחרון, יחזור לישראל לקראת חידוש הליגה. היו"ר יניב מזרחי אמר: "ג'יי פי הוא עוגן חשוב בקבוצה וביחד עם קמרון ירכיב קו קדמי אתלטי מהטובים בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי