Sport1 Banner

ארבעה זרים הודיעו שלא יחזרו לב"ש, שהחתימה שלושה שחקנים

ג׳ו פורסטינגר
ג'ו פורסטינגר | הפועל באר שבע

סטיב זאק, טי ג'י ויליאמס, טיילור ברון ודאשון באטלר הודיעו שלא ישובו לישראל והקבוצה מבירת הנגב הכריזה על צירופם של ג'ו פורסטינגר, אנדריי קואליש ואוון ברונסמה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לקראת חידוש המשחקים אחרי פגרת קורונה ארוכה, מסע החיזוק של קבוצות ליגת ווינר סל נמשך. אחרי עירוני נס ציונה, הפועל חולון והפועל אילת, שהחתימו בוקר (חמישי) שחקני רכש, הגיע תורה של הפועל באר שבע. לאחר שסטיב זאק, טי ג'י ויליאמס, טיילור ברון ודאשון באטלר הודיעו שלא יחזרו לישראל, הכריזה הקבוצה מבירת הנגב על צירוף שלושה שחקני חיזוק על חשבונם.

מדובר בסנטר האמריקאי ג'ו פורסטינגר (24, 2.09), שחתם עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת וצפוי לנחות בישראל בימים הקרובים, בסנטר האוקראיני יהודי אנדריי קואליש (28, 2.05), שחתם לעונה עם אופציה לשתי עונות נוספות ויצטרף למועדון כבר בימים הקרובים ויקבל אזרחות בקרוב, ובפוורוורד האמריקאי אוון ברונסמה (27, 2.02), שחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

פוסטינגר בוגר מכללת ניו מקסיקו שיחק בין השאר במקדוניה (16.5 נקודות ו 7.5 ריבאונדים בממוצע למשחק) והעונה בליגה הפולנית הראשונה (12.5 נקודות ו 7.5 ריבאונדים בממוצע למשחק). תומר ירון, מנכ"ל הקבוצה, מסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של ג'ו, הוא שחקן שאנו מאמינים בו ונמצאים איתו בקשר כבר שנה וחצי, עבורנו זוהי סגירת מעגל".

אנדריי שיחק בשנים האחרונות באוקראינה בליגות הראשונות ובליגה השנייה, שיחק כזר בלטביה, בילורוסיה (סנטר העונה) ובקזחסטן. את העונה סיים בקריבי ריה מהליגה השנייה באוקראינה כשהוא מעמיד ממוצעים של 18.3 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק.

ברונסמה, בוגר מכללת דטרויט מרסי, שיחק בין השאר בליגות הראשונות בצ'כיה, בולגריה, הולנד והונגריה כשהוא משחק עם קבוצותיו גם ביורופקאפ ומעמיד שורות סטטיסטיקה מרשימות. העונה שיחק אוון במדי בירות' מהבונדסליגה הגרמנית הראשונה וסיפק ממוצעים של תשע נקודות וארבעה ריבאונדים למשחק.

הפועל באר שבע כתבה לאוהדים ברשתות החברתיות: "אנו עושים מאמצים גדולים להעמיד סגל חזק שתהיו גאים בו. יחד נעבור את התקופה מחוזקים וננצח".

צפוי לקבל בקרוב אזרחו. אנדריי קואליש (הפועל באר שבע)
עוד באותו נושא: ליגת ווינר סל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי