דדאס האריך את חוזהו בחולון: "ננסה לכתוב פרק חדש בהיסטוריה"

סטפאנוס דדאס
סטפאנוס דדאס | הפועל "יונט" חולון

המאמן היווני שהגיע במהלך העונה וגרם לשינוי חיובי בקבוצה, חתם עד סוף עונת 2020/21: "כבוד גדול עבורי להמשיך להוביל את המועדון ההיסטורי הזה!". לנציאנו הוסיף: "נעשה הכל על מנת לסיים את העונה בכבוד"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

את עונת 2019/20 יהיה ניתן להגדיר 'כעונת המאמנים היוונים' בליגת העל. אחרי ההצלחה הכבירה של יאניס ספרופולס במכבי תל אביב וחידוש חוזהו של מאמן הפועל תל אביב יאניס קאסטריטיס לפני מספר ימים, גם הפועל חולון הודיעה היום (שישי) על החתמתו של מאמן הקבוצה סטפאנוס דדאס לעונה נוספת. מהמועדון נמסר כי דדאס שהגיע במהלך העונה וגרם לשינוי חיובי בקבוצה, זוכה להערכה רבה בקרב הנהלת הקבוצה, הן בפן המקצועי והן בצד האישי.

דדאס עצמו התייחס להארכת חוזהו: "זה כבוד גדול עבורי להמשיך להוביל את המועדון הגדול וההיסטורי הזה! אני מגיע לתפקיד עם הרבה מוטיבציה ונרגש להיות חלק מהמשפחה הסגולה. תודה ענקית להנהלה ולאוהדים הנהדרים שלנו שגרמו לי להרגיש בבית מהרגע הראשון בחולוניה. בעונת 2021/21 ננסה לכתוב פרק חדש בהיסטוריה של המועדון, נתראה בקרוב".

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו: "אנחנו שמחים על שובו של סטף שממשיך איתנו לפחות עד סוף עונת 2020/21. אנחנו מעריכים את רצונו לחזור להמשך העונה הנוכחית, זאת למרות שכרגע מועד הגעתו לארץ אינו נראה באופק מה שעשוי להשפיע על ההכנה המקצועית של הקבוצה. לסטף לא היה ספק לגבי חזרתו לישראל העונה, זאת למרות שנבנית קבוצה חדשה תוך מספר ימים ובאילוצים מקצועיים".


נשאר סגול. סטפאנוס דדאס (עדי אבישי)

"סטף יודע מראש שהמטרות שהצבנו לעצמנו לסיום העונה הנוכחית רחוקות ממה שהצבנו לעצמנו בתחילתה של העונה וכך גם הציפיות. אנחנו נעשה כל שביכולתנו על מנת לסיים את העונה בכבוד ולנצל את החזרה למגרשים כסוג של הכנה לעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי